Welcome to paradise!

Hola mine kjære søte lesere hjemme i Norges land! Vi ankom paradis i går kl 00.00 norsk tid. Vi har ikke internett på rommet, så jeg må blogge fra lobbyen. I går fikk jeg ikke blogget pga nettet var nede, så jeg var jo kjempe stresset!

Men GUD, som vi koser oss! Her er helt fantastisk. Nydelig vær, varmt, varmt og varmt! Perfekt mat, drikke og service. Og stranden, HYYYYYL!! Helt RÅ! Faktisk mye bedre enn den vi hadde nedenfor hotellet i Cancun i fjor. Og den var utrolig fin. Så dere kan tenke dere.. Herlig!
Jeg elsker MEXICO! Hotellet er kjempe bra, uteområdet fantastisk. Vi har ikke fått sett så mye riktig enda. vi måtte snu om døgnet, og la oss kl 21.00 lokal tid i går kveld, da var klokken 04.00 i Norge, så vi var så trøtt vi så syner. Så våknet vi kl 07.00 idag, juhuu!! Så nå skal vi utforske, spise en herlig (GRATIS) frokost, kjøpe solkrem og snu nesene mot STRANDEN. JIPPI, jeg er så lykkelig nå. Kan ikke ha det bedre enn dette. FANTASTISK!


Ouuh, love bird.


THE BEACH! Nå var jo det litt mørkt i tillegg til at det hadde regnet, så stranden er jo langt i fra så fin her som den egentlig er, skal ta masse bilder til dere idag!

Paradiiiiis, gleder meg til å nyte late dager her…


Love is in the air..


Fantastisk mat. Mmm..
Sjekk stilen på hotellet, hihi – skikkelig karibisk. Love it.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg