Welcome energy!

Jeg har jo bare ristet litt på hodet innvendig (?) når folk har sagt man får eeenda mer energi av å trene. Ikke det at jeg trenger mer energi da, men altså . . Dette stemmer jo HELT! Man blir jo enda mer glad og fornøyd etter man har trent. Nei nå altså, dette kan jo ikke bli stort bedre?! HURRA FOR TRENING! Og ikke minst for min superfantastiskeheltgenialesnillegode PT-Maren. Hva skulle jeg gjort uten henne?! Jo, jeg hadde gitt opp etter ett løft, og etter 5 minutter på mølla. Men nå gjennomfører vi vekter og mølla som bare rakker’n! JUHU! Nå har jeg spist en deilig omelett til lunsj, og drukket sjokomelk – ja, for visste dere at det er bra etter trening? Sjokomelk altså? Perfekt, siden jeg elsker det. Mestringsfølelse er en god følelse! Idag har jeg på meg mitt nye treningstøy fra getinspired. Og de har tilbydd seg å gi dere -10 % avslag for kjøp over 500,- og rabattkoden varer fra torsdag-søndag. Er ikke det hyggelig, vel?! De har så mye fint! Bruk rabattkode : SPORTY Jeg har hjemmekontor idag, og jobber på med prosjektet mitt, iiih! Spennende. Håper dere har en herlig torsdag! (Sponset produkt)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg