Welcome

Too my new blog!  Jeg kjenner dette blir som en ny start, og tror det skal bli veldig spennende fremover. Hva synes dere? Likte dere det nye designet mitt? Vi skal få så mye gøy fremover, gleder meg bare til å komme skikkelig igang. Jeg skal bla bli mye flinkere til å lage mote innlegg, og fokusere enda litt mer på det, siden jeg tross alt nå blogger på en moteside – jippi!! Utrolig søte bloggere jeg har sammen med meg her inne, så dette blir exciting! Så håper jeg at alle mine verdifulle lesere har fulgt meg videre, har ikke lyst til å miste en eneste en av dere. You all mean so much!   Jumpsuit // H&M – kun 199,- Sko // Top Shop Smykke // BIK BOK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg