Weekly column – w 44

Last weeks outfit 
PicMonkey CollageSå ikke før nå at svart og hvitt tydeligvis var en populær kombinasjon forrige uke, hehe. Men endelig har jeg fått tatt i bruk min hvite kåpe som jeg kjøpte i fjor! Den er fra & Other Stories ♥

Last weeks best buy
Forrige uke gikk jeg til innkjøp av et par ordentlige høstboots fra Acne. Jeg trengte noen som var klassiske, med litt høy hæl og som var gode på foten, og disse var perfekte og behagelige som er det aller viktigste når man går til innkjøp av sko jeg skal bruke mye. Jeg vet dessverre ikke hva modellen heter, men jeg kjøpte de på Studio G12 på Eger, fant de nemlig ikke hos ACNE.  

14894596_10158177178970355_1473502188_o

Last weeks happening
Berlintur med J! Er ikke hver uke man er på den norske ambassaden i Berlin! Det var utrolig kjekt å se J i action, han er så utrolig god i jobben sin og jeg beundrer han utrolig mye ♥ Fikk jeg lært meg litt av hvert innenfor energi vet dere og møtt mange spennende mennesker. I tillegg hadde vi en superfin tur sammen, med god mat og drikke, litt shopping, og litt sightseeing. Når vi først blir sittende å spise lunsj og skravle, glemmer vi litt av tiden som vi skulle brukt på sightseeing, hehe.. Sånn er vi!

Første to nettene bodde vi rett over ambassaden, og på fredag tok han meg med til fantastiske Adlon Hotel, Kempinski. Jeg ante ikke hvor vi skulle bo, for det var overraskelse! Snillingen. Veldig sjarmerende og vakkert hotell ♥

Tiergarten, så fine farger!
14859588_10158177284195355_1567958625_o

Her er vi på Monkey Bar! Spiste på Neni først, anbefaler begge stedene!
14859608_10158177285300355_880782018_o

Fine hotellet ♥
14881231_10158177286955355_2108802343_o

Lunch & utsikten fra Neni Bar!
14881436_10158177284095355_1215674694_oLast weeks quality time
Min elskede Helen kom endelig til Oslo igjen! Hun har jo flyttet hjem, så det var utrolig godt å få henne hit igjen. På tirsdag dro vi ut og spiste deilig biff på Trancher på Frogner. Skravling og oppdatering på livet generelt, det trengs i blant ♥

Last weeks best dinner
Oioi, det er alltid vanskelig! Vi spiste flere gode middager i Berlin, Pantry kan anbefales, nydelig mat! Men jeg klarer ikke helt å glemme entrecoten på  Trancher, med trøffel og hvitløkssmør, peppersaus og gratinerte poteter. Dit må dere ta turen ♥

Last weeks training
Absolutt ingen trening forrige uke. Bah! Det er liksom så mye annet hele tiden. Men nå må jeg ta meg selv i nakken og komme meg i rutine igjen, som jeg nevnte forrige uke. Jeg må bare starte dagen med en økt før jeg går på kontoret. Denne ukens mål : Trening minst 3 ganger! BOOM. Man må bare begynne ett sted…

Last weeks music
Alltid noe nytt på min spilleliste! Forrige uke fikk jeg hangup i disse to sangene : Tove Lo – Don’t Talk About It og ALMA – Dye My Hair

Ukens beste dag
Veldig vanskelig å velge da, hadde en veldig fin uke forrige uke. Men vi hadde en veldig fin lørdag sammen i Berlin, med frokost på hotellet, litt shopping, lunsj på Neni Restaurant, drinker på Monkey Bar, middag på Pantry og en drink på Hotel Zoo.

Akkurat nå …
Er jeg på kontoret! I skrivende stund står lunsjen min (tomatsuppe med squash og basilikum) i mikrobølgeovnen og varmer seg. Frykter at jeg mister hele suppebollen over buksen min som i dag er hvit, det hadde bare vært veldig typisk meg! Om noen timer skal jeg møte Espen, så det blir hyggelig. Kaffedate!

Ha en nusselig dag!

8 kommentarer
    1. Hei Lene. Nå kommer en liten konstruktiv kommentar til deg. Føler det er på tide å oppgradere både bilde- (!) og bloggkvaliteten din. Det at det også kun kommer ETT innlegg daglig som ikke alltid er like inspirerende gjør dessverre at bloggen din har tapt seg. Dette er veldig synd, for jeg har alltid likt å klikke meg inn her å søke inspirasjon og glede. Jeg har også ventet på spørsmålsrunden du satte i gang for en god stund siden :/

      Ønsker deg en fin dag 🙂

    2. Du STRÅLER Lene!!! 🙂 Må bare spørre hvor den hvite kåpen din er fra? Samme med det grønne skjerfet?? Nydelig kombo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg