Weekly Column – w 43

Glad mandag ♥ Håper alle har hatt en fin helg, og er klar for en ny uke! Grunnet ferie o.l har jeg ikke oppdatert dere så mye på weekly column fronten, men her kommer forrige uke!

Last weeks outfit

14808853_10158141798085355_453360880_oPicMonkey Collage

Last weeks best buy
På interiørfronten har jeg kjøpt inn ett deilig koseteppe, det er i flere toner og passer perfekt til den rustfargede stuen. I tillegg kjøpte jeg et blått saueskinn til acapulco stolen min, gjorde den mye lunere og mykere ♥ I tillegg ett deilig duftlys fra Skultuna med lukten Black Wood.

14800349_10158141860855355_365159198_o14813033_10158141860835355_1121854021_o14813119_10158141860870355_173895254_oTeppet & Saueskinnet er fra Illums Bolighus

På lørdag fikk jeg kjøpt inn litt nye høstklær til garderoben min, blant annet en skinntights fra Samsøe, en ullgenser, en lue, ett skjerf og en grønn velourkjole! Litt snadder til garderoben med andre ord. Dere skal få se bilder senere i uken.

14796157_10158141866185355_565599177_o14807889_10158141866190355_1288612819_oLuen er fra FWSS og genseren fra Samsøe Samsøe

Last weeks mood
Happymood! Kan ikke annet enn å smile om dagen. Er jo så forelsket ♥ I tillegg er det så deilig når alt er på stell hjemme, da har jeg en spesiell ro i kroppen. Koser meg utrolig mye i leiligheten om dagen, og slapper mye mer av. Høsten altså! Deilig årstid.

Last weeks happening
Espen sin lanseringsfest for SELFIE boken han har gitt ut. Festen ble holdt på Verité, og det var bokbad, bobler, og masse kjentfolk ♥ Hipp hipp for Espen!

14803343_10158141879940355_288552102_o

Last weeks quality time
Det var mye kvalitetstid forrige uke! Både med Levi, venner og Jørgen ♥ Men om jeg skal dra frem noe spesielt, må det være torsdagskvelden. Da laget jeg deilig viltgryte til meg og J, med en god rødvin til, tente stearinlys i hele leiligheten, hadde jazz musikk på (blitt helt påvirket av J, han er så glad i jazz) ♥ En superherlig kveld hjemme! Må jo også nevne tirsdagskvelden sammen med Henriette og Ana, hvor vi laget taco og skravlet sammen vi jentene, også fikk jeg susset litt på Noah igjen før han lallet seg. 

Last weeks best dinner
Er så mye god mat i disse dager, mmm høsten altså! Både torsdagen som jeg nevnte over her, med viltgryten.

På fredag hadde vi middagsgjester, og Jørgen disket opp med en fantastisk fiskesuppe! På lørdag var jeg på Nodee med Henriette og Maria i Bjørvika. Elsker maten der ♥ Vårruller og crispyduck er favoritter! OO, og Delicatessen sammen med Jørgen, Erik, Maria og Henrikke på onsdag etter Espen sin lanseringsfest, herlighet så mye god mat det er i løpet av en uke altså, mmm. Elsker MAT!

Last weeks training
Dårlig med trening om dagen altså, men nå må jeg snart komme meg i gang igjen. Har liksom bare ikke blitt prioritert. Og forrige uke hadde jeg Levi også, så jeg ville være vekke fra henne minst mulig. Har henne ikke med på kontoret, så med én gang jeg er ferdig vil jeg helst bare hjem til henne. Fikk meg én kardioøkt da, og det var DIGG. Nei, det er bare og komme seg i gang igjen!

Last weeks music
Highasakite – Heavenly Father
Adna – Overthinking
Alesso – Take My Breath Away
Sia – Move Your Body Alan Walker Remix
Icona Pop – Brightside
Laleh – Aldrig Bli Som Förr Bacall Remix
Sia – The Greatest
Tori Kelly – I Was Made For Loving You
Lady Gaga – Million Reasons
Sam Feldt – Runaways 


Nå er jeg på kontoret, og snart skal jeg avgårde til en interiør-kunde! Gleder meg stort til dette oppdraget, hun har en leilighet på 125 kvm som skal pusses opp, og jeg skal hjelpe henne! Dette blir spennende.

Ha en finfin mandag alle ♥

25 kommentarer
    1. Jeg pleier ikke å kommentere på bloggene jeg leser, men jeg vil bare si at du er utrolig inspirerende på alle måter! Ha en fin dag 🙂

    2. Når svarer du på spørsmålsrunden? Håper du svarer med et innlegg da video er litt vanskelig å høre 🙂 Så ut som det var mange spm om den nye flammen i livet ditt 😉
      Håper du har en fin mandag!

    3. Så gøy at du får drive med interiør som jobb også! Husker du nevnte i et innlegg at folk måtte gi en lyd hvis de trengte hjelp på den fronten, men kanskje du kan fortelle mer om veien dit? Har du kanskje reklamert for deg selv på andre måter også? Vil gjerne høre hvordan det har gått seg til, og om det er noe som kommer til å ta opp mer av tiden din fremover. Så gøy altså 😀 Lurer i tillegg på når spm. Runden kommer ut?

      Ha en strålende dag, Lene!

    4. Kunne du laget et sånt innlegg der du viser hva du har i kjøleskapet? Har sett det på noen andre blogger 🙂 Klem!

    5. HeiVille bare si at jeg elsker bloggen din, du er helt nydelig og ikke kjedelig en plass Bare fortsett å blogg akuratt som du gjør Hvor kommer forresten den oransje buksedressen fra??

    6. Hvor er lua fra øverste bilde fra? Digger slike innlegg forresten, og forståelig at du har det travelt til tider!! <3

    7. Jeg må dessverre si meg litt enig med Thea. Har lest bloggen din i alle år, fordi den har gitt mye inspo og glede. Jeg synes den har blitt mer overfladisk den siste tiden, og med lite personlighet.
      Håper “gamle” Lene snart er tilbake! Det hadde vært noe det! 🙂
      Du er god!

    8. Hei 🙂 kan du dele oppskriften på viltgryten? Mener du har delt det før men finner den ikke. Nam 😉

    9. Hei!
      Hvordan er ditt forhold til mat og kropo i dag? Under du deg noe ekstra innimellom eller er du veldig fokusert på å kun spise sunt? 🙂

    10. Du er fantastisk Lene. Nydelige bilder, og fin tekst. Selv om jeg er på storbyferie, må jeg gå inn på tlf. min og sjekke bloggen din. ❤️

    11. Så koselig leiligheten din har blitt 🙂 og fine klær 🙂
      Når kommer Youtube-oppdatering og svar på spørsmål? Utviklet du følelser for Jørgen mens du var sammen med Gard?
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    12. Så fine ting du har kjøpt. Jeg elsker innleggene dine med interiør, du er helt RÅÅ på det.
      Jeg lurer på om du kan lage en ønskeliste til jul, jeg trenger tips. Hihi.

      Stor klem <3

    13. Hei fine Lene!
      Mener å huske at jeg leste et sted hvor den oransje jumpsuiten var fra? Noe som begynte på B? Kanskje det var på snap, men nå finner jeg det ikke igjen.. Kan du si navnet på den danske butikken? 😀

    14. Hei Lene, Skal på tur til Oslo i helgen med et vennepar å har ikke booket restaturant til lørdagskvelden. Har du forslag? Prøver å unngå asiatisk da vi har ei i reisefølge som ikke er så fan av det 🙂

    15. Hei Lene. Veldig fine ting du har kjøpt! Lurer på hvilken leverandør teppet er fra? Bor i Stavanger og her har vi ikke Illums Bolighus, håper å kunne finne det i en butikk her. Tusen takk for en inspirerende og kjekk blogg! Du er så flink! Beste hilsner fra Cathrine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg