Weekly column – w 37

LET’S do this again. Nå har jo ukes-spalten vært borte fra denne bloggen en stund, men siden flere av dere etterspør den, tenkte jeg at vi kunne kjøre på igjen! Mulig det er noen punkter dere føler mangler, som jeg kunne tatt med – og da er det virkelig bare å shout it out.

Week 37

Last weeks outfit

 

IMG_8604Jakke Zara – Skjørt Vintage butikk i London – Sko Lene Orvik – Veske LV

IMG_8322Jakke Pinkyswear – Sko Grensen Sko – Skjørt Samsøe Samsøe – Veske LV

IMG_8289Jakke Pinky Swear – Briller Prada

Last weeks best buy

IMG_8602Min nye, røde skinnjakke fra Zara. Den skiller seg ut, og er supersøt samtidig som den er litt rocket og kul. Så var den ikke dyr heller, 559,-

Last weeks happening

Stavanger helg og bryllup! Vært i Stavanger var helt herlig, og helgen generelt. Jeg var så heldig å få komme til Aprés for å fikse håret mitt før bryllupet, og fikk en nydelig flette som jeg skal vise dere flere bilder av senere.

IMG_8519Antrekk lånt fra Cecilie Melli

Last weeks quality time

Middag i solen på Olivia med Renate, og jente-skravling. Alltid kjekt med kvalitetstid og god mat, kan anbefale Raviolien med entrecote, soppsaus, trøffel og parmesan! Sikkert 5. gangen jeg bestiller den retten nå, hehe. Ny favoritt! På fredag var pappa og stemor på besøk i Oslo, og de fikk se den nye fargen i stuene hjemme, samt at vi hadde oss en herlig lunsj date på Joe & The Juice hvor pappa tok helt av på hvor mange av juicene han skulle prøve ut, hehe.. I går hadde jeg kvalitetstid med Helen og Malene, vi var på Meraki slik Helen fikk fikset seg på håret, bestilte takeaway og koste oss ♥

Last weeks best dinner 

7 retters herlig middag på flotte Vaaghals! Anbefales virkelig, så utrolig mye godt – og stedet er jo magisk!

IMG_8605Mmm, en av syv deilige retter.

Last weeks mood

Humøret står det ikke på! Jeg er så glad og fornøyd om dagene. Har masse overskudd pga treningen, happy for nytt kontor og kollegaer, været har vært fint, Stavanger var fint – en generelt fin uke med masse godt humør, og mye latter!

Last weeks training

Hadde en litt hektisk uke forrige uke, i tillegg til at jeg hadde Levi, så var ikke så lett å få til en full treningsuke. Men jeg er i gang på kardioen min fortsatt. 5 dager til LA, og denne uken er det virkelig all in. Har ikke fått begynt på mitt nye treningsprogram enda, men er klar for å ta fatt på styrken igjen etter jeg kommer hjem. Forrige uke løpte jeg en del på mølla, med de vanlige gerilja-øktene mine, samt ellipse (hvor jeg nesten alltid kombinerer treningen med jobb) og noen gode runder på trappemaskinen de har på jobbsprek, phew! Så lenge jeg kommer meg på trening og får gjort noe så føler jeg meg litt fornuftig, hehe..

Last weeks music

Det er så mye bra musikk for tiden, det er mange sanger som går på repeat. Jeg er en musikk-junkie og hører på musikk til alle døgnets tider (nesten..) Her er noen av mine absolutte favoritter om dagen :

Calvin Harris – My Way
Ary – The Sea
Highasakite – Samurai Swords
Miriam Bryant – Black Car
Maty Noyes – In My Mind
Röyksopp – Never Ever (Edit)
Madden – Alive

Last weeks “sad moment”

Å levere fra seg Levi er alltid trist, men hun har det jo så fint på Fornebu med Gard også, så det er godt å vite! Men er så utrolig koselig å ha henne rundt seg hjemme, hun er så god ♥

Nå må jeg løpe i et Skype møte! Ha en nydelig mandag.

23 kommentarer
    1. Hei du 🙂 Jeg lurer på hvordan du får så mye volum i håret ditt? Kan du skrive hvilke produkter du bruker når du styler det? Evt en video med hvordan du styler håret ditt til hverdags? Du er alltid så fin på håret! 🙂

      1. Heia, åh, jeg bruker masse tørr-shampo 😀 Det lager volum! Jeg krøller det som oftest og bare sprayer litt i det, ellers så har jeg det i en hestehale.. 😀 Ikke så fancy tror jeg? Noen ganger står jeg bare opp, hehehe. OOPS. Men da bruker jeg tørr-shampo slik det blir en litt kul og litt stylet frisyre 😀 Hihi..

    2. Hei, Lene! Så utrolig fin den røde jakken fra Zara var. Hvordan ville du stylet denne for en mer casual look? 🙂

      Klem!

    3. Aww, skjønner det med Levi, sikkert ikke noe godt å levere henne fra seg :'( Hehehe, morsomt at pappan din tok av på joe & the juice 😉 hadde han aldri smakt den type juice før ? Jeg lurer på; hva er planen din med håret fremover? Skal du fortsette og ha det kaldt lyst? Jeg har det slik som deg, men vurderer å gjøre det litt mørkere… Hmm usikker 🙂

      1. Haha, nei aldri vært på Joe & The Juice han 😀 Søt <3 Jeg skal ha det litt mer sand når jeg kommer hjem fra tur! Gleder meg til det 🙂

    4. Jeiiij, endelig, hihih 🙂 Du kan for eksempel ha med, “ukens middagstips/oppskrift”, “ukens stylingtips” eller lignende. <3 God mandag videre, fineste Lene!

    5. Hei:-) så på snap en blomstrete kjole du hadde på deg når du var i Stavanger, har du link til den?:-)

      1. Heia, fant den ikke nå! Var så sykt mange kjoler på Zara sin nettside 😀 Men den er svart, med litt lace på ryggen, og blomster da <3 Klem

    6. Hei 🙂
      Superkul den røde jakken altså! ☺️ jeg bare lurte på om det er en spesiell grunn til at du oppdaterer så lite for tiden, både på
      Blogg, Snapchat og Instagram? Håper alt går bra med deg! 🙂
      God klem!

      1. Takk 🙂 Nei, overhodet ikke noen grunn til det. Oppdaterer bloggen hver dag (med unntak av søndag da innlegget mitt ikke ble publisert..) Jeg har vel kanskje bare skjønt at ikke alt dreier seg om sosiale medier hele tiden 🙂 Klem

    7. Men nå er sosiale jobben din da. Kanskje gjøre jobben din, ikke bare halvveis. Du tar vel ikke med denne kommentaren regner jeg med

      1. Det handler vel om at man kan få lov å skru av når normal arbeidsdag er over 🙂 Sånn som alle andre gjør!

    8. Hei, Lene
      Kan du skrive om hvordan du trener?
      Trener du mye kjernen? Hvilke mageøvelser og rumpepvelser tar du?
      Hadde blitt glad om du laget et treningsinnlegg! (Og kosthold, de tingene hører jo sammen) er du veldig opptatt av proteiner for eks?
      Jeg syns du har så fin kropp.. men det kan jo hende du bare har gode gener der.. eller har du tips? 😀

    9. Så fin den jakken var. Den røde fra zara. Hvordan var den i str? Og er du forresten blitt singel? Leser aldri noe om Gard lenger.

    10. Selvfølgelig, men det virker ikke som om du legger sjela i jobben din lenger. Innleggene er så halvveis. Er du lei? Jeg har lest bloggen din fra dag én, og synes bare den utviklingen her er litt trist. Tror ikke du aner hvor heldig du egentlig er!

    11. Blir så oppgitt over sånne kommentarer. Slutt å klikke deg inn her hvis du føler det sånn. Noe av det mest inspirerende med deg, Lene, er hvor flink du er til å dette pris på livet og alle rundt deg! Tror hun er over gjennomsnittet klar over hvor heldig hun er. Heia lene og positiv innstilling 🙂

      1. <3 YAY, og heia positive lesere 🙂 God du er, tusen takk for fin kommentar <3 Setter jeg pris på 🙂

    12. Heihei
      Jeg syns pinkyswear jakkene dine er så fine! Tenker å bestille meg en i sort, men hvordan syns du størrelsene virker? Er normalt en S men jeg er 174 høy så jakker kan fort bli litt korte i armene mine og litt trange over skuldre. Så lurer på om jeg kanskje må bestille den i M.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg