Weekendmode

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWEEKEND ♥

Åh, såå godt å være i helgemodus! Sov til halv elleve idag, og nå koser jeg meg på sofaen under dynen med gresk yoghurt, friske bær og nyyydelige kommentarer fra dere. Jeg er så takknemlig for alt det fine dere skriver til meg, tusen takk! Det varmer mer enn dere aner. Har fått så mange fine tilbakemeldinger på låten fra så mange, og jeg blir så glad! Takk takk, over 14.000 views på en dag er ikke verst! Veldig fornøyd ♥

Idag er det musikkens dag her i Oslo, men det pøser jo ned så jeg vet ikke helt hva vi orker idag. Kjenner jeg er i litt hjemmemodus, spille litt Mario og sånn, hihi. Lenge siden nå, vært så hektisk i det siste at jeg ikke har hatt tid til sånne ting. Deilig og kose seg hjemme! Håper dere får en nydelig helg fine dere!

10 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg lurer litt på hvordan du velger ut hvilke kommentarer du skal svare på? Jeg skjønner at det er vanskelig å svare på alt altså, og alt “trenger ikke” et svar, men jeg så at av mange veldig like kommentarer i forrige innlegg spesielt, svarte du på noen her og der, men ikke alle. Så jeg lurer liksom på på hvilket grunnlag du velger å svare de du svarer? Hehe. I tillegg har jeg sett at noen som stiller spørsmål ikke har fått svar, heller, mens andre som skriver at du synger fint får det (absolutt koselig og fint det, men likevel)..

    2. Kan jeg spørre hvor joggebuksen er fra? Den så utrolig god ut, uten å bli så utrolig baggy 🙂

    3. Hei, Lene! 🙂 Må bare si at du er så nydelig, og det er alltid like koselig å lese bloggen din! :)Jeg lurte litt på om du går med BH under toppen eller om du har sånn BH som man “limer på”? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg