Weekend- then vacation




American Apprael : Jakke Acne : Sko Vivikes : Caps Acne : Cardigan Zara : Bukse BIK BOK : Topp Alexander Wang : Veske Cubus : Skjerf God helg dere ♥ Så mye å glede seg til nå. Om noen timer er det helg, og deretter Dubai på mandag, *gledeseg* Det er visstnok litt over 30 grader der nå, det blir godt for kropp og sjel! Dere husker den vårrengjøringen jeg hadde på onsdag? .. Vel, den måtte jeg ta om igjen, 4 ganger! Igår hadde vi folk her som skulle gjøre siste finish på peisen. De måtte kutte en del av pipen, og der kom det ut svart aske/sot/isolasjon jeg vet ikke alt. Utover HELE stuen og kjøkkenet. Svart over alt, til og med møblene.. Og sofaen. Og ikke la meg begynne på gulvet. Herlighet! Vasket flere ganger igår og flere idag. Nå ser det brukbart ut her, men må nok ta en runde til senere. Fant til og med svart støv inne i skapene hvor vi har fat o.l .. Argh. Definitivt strek i regningen. Men hei! Ikveld kan vi FYRE i peisen!! Endelig. Fredagskveld, god mat, et glass rødvin og peiskos.  Gjorde et lite innkjøp til før ferien. Har lenge lett etter sko jeg kan bruke til bukse / jeans som ikke er FOR høye, og som man faktisk kan gå med til hverdags uten å få vondt. Det skal sies at jeg overhodet ikke er fan av for korte hæler, får liksom litt småfnatt av det. Må-ha-høye-hæler… Men disse funket faktisk kjempefint. Veldig gode å gå i også. Perfekt til Dubai og ellers i vår / sommer. 

♥ Disse er fra Aldo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg