WIN THIS

I skrivende stund er jeg på vei til herlige London. Helgetur med søstrene skal bli utrolig koselig nå ♥ Siden jeg er i ekstra godt humør idag, vil jeg kickstarte helgen med en stor konkurranse for dere.

Fikk så mange engasjerende kommentarer i innlegget om kolleksjonen min og hva dere ønsket dere. Tusen takk, dere er så gode med så mange fine ord til meg. Det settes pris på. Prøvde å lage en liten oversikt, og disse produktene ønsket dere aller mest av.
Uten navn-3Jeg har bestemt meg for å dele ut hele 6 premier! Jeg må få presisere at alle prøver vi har fått fra kolleksjonen er i small, så jeg får dessverre ikke tak i noe mindre eller større til denne konkurransen.

For å være med i konkurransen :
– Lik min FB-page (på tide at det blir litt aktivitet der inne nå, lover jeg skal bli flink)
– Del denne posten på din FB-page
– Skriv i kommentarfeltet når dette er gjort, og hva du ønsker deg
– Vinnerene vil bli kontaktet pr mail innen en uke

Premier :
Suede-sett i beige | bukse og skjorte
Suede-sett i grå | bukse og skjorte
Rød ullkjole
Hvit ullkjole
Svart skinnskjørt
Rødt sett | skjørt og blazer

– LYKKE TIL –

Vinnerene av konkurransen er kåret :
Charlotte, Martine, Line, Elina, Cathrine og Estefanie.
Gratulerer så mye, dere har alle fått melding av meg på facebook ♥

72 kommentarer
    1. Å, gleder meg til kolleksjonen er i butikk! Må si kolleksjonene dine bare blir bedre og bedre!:D Jeg har likt og delt!:D Ønsker meg veldig det røde settet, blazer og skjørt! 😀 Jeg lever i skjørt og kjoler, hehe, så det hadde passet meg perfekt!:D har enda ikke et matchende sett i skapet!

    2. Vanskelig å velge! Ønsker gjerne å vinne den kvite ullkjolen :D:D ja takk!! Gleder meg uansett mykje til alt kjem i butikk.. bye bye money 😀

    3. Oo, så gøy! Da er facebook siden din likt – det hadde jeg utrolig nok ikke gjort fra før av.Jeg ønsker meg Suede-sett i grå | bukse og skjorte. Det ville passet godt til både jobb (barnehage), studier og som hjemmekos 🙂

    4. Likt og delt <3 Jeg ønsker meg sååå det rødet settet med skjørt og blazer! Synes du så helt amazing ut i det 😀

    5. Gleder meg så til kolleksjonen din er i butikk!! 😀 Du er min favorittblogger og du er en stor inspirasjon! 🙂 Jeg har likt og delt.! Jeg ønsker meg VELDIG: Suede-sett i beige/bukse og skjorte. Det hadde vært sååå gøy å vinne, krysser fingrene <3

    6. Jeg ønsker meg sueded settet i beige, hilsen fattig student som er fast leser på denne bloggen❤️ såå stolt over hva du har fått til i løpet av få år!!

    7. Her står det mye på ønskelisten, men spesielt de suede settene, either colour, den hvite ullkjolen og det røde settet 🙂

    8. Likt og delt. Jeg har veldig lyst på en av de semskede skjortene 🙂 eller den hvite kjolen. Veldig fint alt sammen!

    9. Hei!Da var FB-pagen likt og innlegget delt 😀 Hvit ullkjole og rødt sett med skjørt og blazer er noe jeg har kjempe lyst på! Kos deg i London med søstrene 😀

    10. Både likt og delt. Ønsker meg veldig gjerne den røde eller hvite ullkjolen <3 Du er super fliink, stå på videre!!

    11. Likt og delt:) Utrolig kul kolleksjon og ble positivt overasket da jeg så den første gang! Gleder meg til den er i butikk<3 Jeg ønsker meg den hvite ullkjolen☺️ Btw; lykke til i den nye jobben!

    12. Likt og delt 😀 ønsker meg virkelig det røde settet , det er såå nydelig <3 selv om jeg ønsker meg alt! Håper jeg vinner 🙂 kos deg masse i London! Klem

    13. Utrolig bra konkurranse Lene! ELSKER virkelig alt det du har designet. Vi ha alt!! HihiJeg vil gjerne ha det nydelige suede-settet i biege, bare å krysse fingrene for at jeg er den heldige! :-)Klem

    14. Likt ooog delt!!:D Herremin, jeg ønsker meg ALT!! Meeeen, hvis jeg må velge må det bli det røde settet altså!<3 Rett og slett en helt fantastisk kolleksjon!

    15. Likt og delt 🙂 Ønsker meg veldig den røde ullkjolen og suede skjorta og buksa i grå 🙂 Kjempe fint! er skikkelig imponert over kolleksjonen din 🙂

    16. Gratulerer med nok en fantastisk koleksjon <3 likt og delt! Jeg ønsker meg alt, men en stor favoritt er den hvite ullkjolen 😀

    17. Likt og delt! Du designer så utrolig fine klær, Lene. Gleder meg alltid til neste kolleksjon kommer ut! Fra den forrige kolleksjonen din, har jeg brukt det hvite skinnskjørtet utrolig mye; det er så fint og komfortabelt! Derfor ønsker jeg meg såklart det svarte skinnskjørtet nå! Ellers må jeg si at jeg også har veldig lyst på den hvite eller den røde i ullkjolen. Har så mange favoritter!

    18. Likt og delt! Ønsker meg det røde settet med skjørt og blazer eller den hvite kjolen. Kos deg i London med søstrene dine 🙂

    19. Jeg har likt og delt <3 SÅ utrolig fin kolleksjon at jeg ønsker meg alt sammen, hihi! Det suede settet i beige er en stor favoritt, så det hadde jeg blir kjempeglad for om jeg vant. Den hvite ullkjolen er også nydelig! Jeg gleder meg til kolleksjonen kommer for salg 🙂 Kos deg i London! Klem fra Martine.

    20. Likt og delt! Elsker den nye kolleksjonen Lene, den er råfin! Synes suede-sett i grått er såå lekkert, ønsker meg derfor det eller den hvite kjolen (den passer jo rett og slett til ALT), sukk. Krysser fingre og tær for meg selv! Stå på Lene, og gratulerer så mye med ny jobb!

    21. Likt og delt 🙂 Mye fint i kolleksjonen 🙂 Ønsker det rød settet eller kjolen i rød eller hvit 🙂

    22. Gjort! Elsker den nye kolleksjonen din, og ønsker meg egentlig ALT! Men om jeg må velge, vil jeg veldig gjerne vinne det grå suede-settet i grått eller den hvite ullkjolen! Alt er bra så nydelig 🙂 Kos deg masse i London <3

    23. Gjort! Så fin kolleksjon altså! vanskelig å velge, men må bli det røde, fine settet <3

    24. Hello Lene! I hope it’s not late for participating in contest. 🙂 I loooove your collection, everything looks soooo amazing. My wish list:Red woolen dress ,Black leather riding ,Red viewed | skirt and blazer (Rød ullkjole,Svart skinnskjørt,Rødt sett | skjørt og blazer) Thanks 😀

    25. Gjort! Hadde ikke takket nei til alt, men det settet i beige, den hvite ullkjolen og det sorte skinnskjørtet står øverst på listen 🙂 God tur 🙂

    26. Likt og Delt!du er så flink – elsker kolleksjonen din :DØnsker meg det Suede-settet i beige eller det svarte skinnskjørtet 😀

    27. Åå! Ønsker meg så innmari suede settet i beige! Med en kronisk sykdom og lite penger i kassa kan jet ikke beskrive hvor glad jeg hadde blitt! Sparer for livet for å kunne handle fra kolleksjonen din, så dette hadde vært en drøm. Krysser alt for at jeg kan være litt heldig!

    28. Likt og delt :DØnsker meg den røde ullkjolen <3 egentlig kunne jeg tenkt meg nesten alt fra kolleksjonen din, men det får bli den ;)Uheldigvis drar jeg bort de første dagene du slipper kolleksjonen i butikk, så jeg er redd for at jeg ikke kommer til å få sikret meg noe D; Har vært veldig fornøyd med plaggene jeg har fra de to tidligere kolleksjonene dine, så jeg kan godt tenke meg noe fra den her og! Kos deg masse på tur videre! Klem til deg 🙂

    29. Likt og delt! :)Ønsker meg det grå suede-settet, da hadde du gledet et fattig studenthjerte! Husker ikke sist jeg kunne ta meg råd med å shoppe, og jeg syns det er så trist at jeg ikke får kjøpt noe fra den fine kolleksjonen din. Krysser fingrene!

    30. Gjort! 🙂 Jeg har mistet kles inspirasjonen og trenger sårt noe nytt og annerledes for freshe opp høst garderoben. Garderoben min er veldig fargeløs så jeg hadde satt stor pris på noe rødt! <3

    31. Hei! Gleder meg til du slipper kolleksjonen, så mye fint! Vil kolleksjonen bli sluppet før den 15 i utvalgte butikker? 😎

    32. Likt og del ❤️ Elsker kolleksjonen din og gleder meg maasse til den blir sluppet ut! Jeg ønsker meg det beige suede settet eller det røde settet 🙂 Nyydelig kolleksjon!

    33. Jeg har likt deg på face lange. Nå likt og delt.Er det lov å si at man ønsker seg alt 😉 Kolleksjonen er utrolig fin. Øverst på listen står det svarte skinnskjørtet og hvit ullkjole 🙂

    34. Likt og delt <3 Ønsker meg alt, men siden jeg må velge må det bli en rød ullkjole! Håper så å vinne, da byen jeg bor i, ikke får inn din kolleksjon, og nærmeste butikk er mange mil og flere timers kjøring unna. Håpe, håpe 😀

    35. Likt (for lenge siden) og delt 🙂 Om jeg må velge et plagg tror jeg at jeg må gå for skinnskjørtet <3 Sååå lei meg for at jeg ikke fikk tak i skjørtet ditt fra forrige kolleksjon

    36. Likt og delt 🙂 hvit ullkjole!! Den så helt nydelig ut, og veldig behagelig! Men kunne tenke meg alt i grunn. Du er laget en veldig bra kolleksjon. Og størrelse small er perfekt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg