Weekend outfit







Gucci : Disco Bag Kouture : Sko Bik Bok : Bukse Bik Bok : Topp American Apparel : Jakke Helg!! Og på høy tid å lufte den nye, skjønne lille Gucci vesken min ♥ Synes den ble søt kombinert med den mintgrønne jakken min. Den popper frem! Veldig glad for at jeg valgte denne fargen.. Stod mellom brun, svart eller hvit. Svart har jeg mye av, hvit føler jeg blir fort skittent, så veldig glad for at jeg valgte denne nydelige fargen her. Kom jo på at jeg har et par sko i akkurat samme farge (etter at vi var ferdige å ta bildene) men det får bli ved neste anledning. Nå skal jeg møte bestis Maria for litt skravling, før jeg og Gard skal på middag hos Henriette og Egil. Kosehelg for sure ♥ Likte dere antrekket?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg