Weekend is here

F R I D A Y ♥ En meget fin start på helgen igår, jeg og Gard koste oss hjemme med fyr i peisen, hvitt i glasset, kalvefilet med stekte poteter, soppsaus og selleripurré. Deretter fikk vi sett episoden av Farmen som gikk på onsdag, og det er altså så ergelig at Finn gikk ut. Vi heiet sånn på han, og synes han er den eneste verdige vinneren, så det var synd. Hehe, yes da, vi er Farmennørds, det kan jeg godt innrømme. Sett hver eneste episode, tenk.  Nå er jeg straks på vei ut døren for å møte Helen til frokost. Så skal vi en tur på i butikker for å kjøpe inn litt julepynt, og jeg skal kjøpe gaver til julekalenderen! Ah, mye å glede seg til fremover, si ♥ Her har jeg på meg verdens beste joggedress som ligger ute på byleneorvik – genser her | bukse her Nyt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg