WEEKEND HIGHLIGHTS

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMåltider :
På fredag var vi på vinklubb hos bestis Helen. Hun serverte superdeilig tapas. Dadler og bacon, chorizo-pølser med honning, små loffskiver med pesto, mozarello og tomat, ost og kjekt for å nevne noe. Veldig godt, og kos å spise tapas med jentene.

Lørdags-grøten, mmm og ordentlige barndomsminner. Vi hadde alltid risengrynsgrøt på lørdager, det samme hadde Gard og de, så nå har vi innført det her hjemme. Grøt med smørøye, sukker, kanel og strandamør, eller annen type spekemat.

I går kveld koste vi oss hjemme, vi har fadderbarnet mitt Noah på besøk (som i skrivende stund laller litt) så da ble det ordentlig kosekveld hjemme. Når han hadde lagt seg, laget vi mørbradbiff med pepper og kryddersmør. Til hadde vi bakt potet med smør, soppsaus og maiskolbe. Nam, altså – den middagen kommer jeg til å huske en stund.

Helgekos – øyeblikk : 
Tapas kvelden med jentene, og uten tvil besøk av Noah. Herlighet så godt det er med sånne småtasser altså. Han er jo den snilleste lille bassen også. Knapt grått en tåre siden han kom. I går koste vi oss med leker, barne-tv og god mat. Han sovnet på 5 minutter og våknet litt når vi la oss, samt rett før kl 06 idag. Da tok vi han i sengen, og han sov til klokken 08§ Da hentet jeg en flaske med litt varm melk, også koste vi oss med Fantorangen, ordentlig morgen kos altså. Kjekt å ha han på besøk!

Egen tid :
Gard var på jobb i går på dagen, dermed var jeg hjemme alene på morgenen. Jobbet litt, spiste frokost, og dro en tur i Bogstadveien. Musikk på ørene, litt shopping og kaffe ♥ Perfekt lørdag, trenger litt egentid innimellom også.

IMG_5504-2IMG_5538-2Planer i dag :
Vi skal en tur på Majorstua, trille i det fine været, møte Egil og Henriette for å levere Noah. Spise lunsj på Olivia tenkte vi, og dermed er planen å rydde i alle skuffer og skap (bare utsatt det til idag….) og jobbe litt. Lage pulled pork nachos og kose oss med film, snop og Farmen.

Håper helgen deres har vært koselig, og at søndagen like så ♥

13 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂 Hørtes ut som en veldig fin helg! Etter at du begynte i ny jobb, synes jeg faktisk bloggingen din har blitt mye bedre. Da er det ekstra gøy å følge deg 🙂 ser du har på de nye skoene, bruker du de med 12 cm eller de som selges med 10 cm? klem

      1. Hei, ååå så kos og høre!! Virkelig, det er så gøy at du synes det 🙂 Jeg har 12 på bildene, men jeg skal ha 10 i de fleste 🙂 Litt for høyt med 12 😀 Men fint på bilder, hihi 😉 KLemmer

    2. Ha en nydelig søndag, fineste! Kos dere masse 🙂 Denne helgen har vært rolig og fin, deilig og bare koble helt ut i blandt.
      Til helt noe annet, til frokosten i dag hadde jeg UltiMoo sjokomelk, den må du prøve, også laktosefri, mmmm.. Bare et lite tips <3
      Disse YSL veskene dine, SÅ fine! Sikler litt på de selv, hvilken vil du anbefale? Vil ikke ha den for stor men samtidig må den romme litt, som tlf, litt sminke og div. Klem

      1. Takk fine Lisa <3 OOO? Er den ny? Så søtt ord, hehe. Den skal jeg se etter imorgen, takk 🙂 Ah jaaa, elsker YSL. Mitt favorittmerke! Hmmm, den ene jeg har er ganske liten, passer best til party, den andre er litt større, mens den tredje er kjempesvær! Om det er til hverdagsveske, lurer jeg på om jeg hadde villet satset på noe som er en str mellom den i midten og den største. Om du skjønner? For den store er kanskje litt stor for de fleste 😀 Og den i midten kunne det gjerne vært litt mer plass i.. Makes sence? 😀 Håper det 🙂 Er så mange fine! YSL har en bucket bag også som er heeelt drøy 🙂 <3

        1. Hihi, ja ikke sant, det er Q sin, tror den er ny! Jeg har hvertfall nettopp oppdaget den 🙂 Okei, tusen takk for tips, det hjalp. Da får jeg titte og prøve litt, så får eg se. Vil være sikker før eg evt. kjøper <3

    3. Hei Lene 🙂 Kan du vær så snill å lage ett innlegg om hvordan du får den ”wet-look” frisyren? Helst før neste helg, for da skal jeg på julebord og hadde blitt såå kult med den frisyren til antrekket 😀

      1. Heia 🙂 Det er suuuuper enkelt altså! 1. Ta masse paste i det fremste partiet av håret. 2. Tupér det litt med kam slik du får volum 3. Kam det stramt bakover og 4. DYNK håret med hairspray! 🙂 Det er helt seriøst gjort på 3 minutter 🙂 Lykke til <3

    4. Hei. Høres ut som en kjempefin helg 🙂 Lurte på hvor den flotte cardigan/kimonoen/kjolen (?:-p :-D) som du har på deg på det første bildet hvor du presenterer skokolleksjonen din er ifra. Den var bare amazing 😀 Fortsatt god søndagskveld 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg