Weekend-feels

God fredag ♥ Nå har jeg nettopp- og endelig fått fyrt i kakkelovnen for første gang – og det er helt nydelig! Virkelig en forsmak på alle de fine stundene som kommer til å komme i tiden fremover.

I går kom Silje på besøk fra Midsund, og vi (Malene også) hygget oss her noen timer før vi dro på North 26 og spiste en fabelaktig middag, anbefales virkelig! Mat inspirert av norske fjorder, gårder og skoger. Amazing! Og en virkelig etterlengtet jentekveld med de to herlige jentene mine!

Ville bare innom for å ønske dere en nydelig helg ♥

Bukser Bik Bok – Belte Gucci – Jakke Kouture / Sand Copenhagen & bilder McKenzie

Nå er det ut en tur for å møte jentene på shopping før Silje drar hjemover om 2,5 time. Jeg kan nesten ikke VENTE til jeg skal stå opp å fyre i morgen, og ikke minst, KOOOSE meg i sofaen min. Glede! HYGG dere i helgen!

10 kommentarer
    1. For noen flotte bilder av deg. Du ser fantastisk ut. Så lekker ovn du har fått. Enig med deg. Noe av det beste med vinteren er kos inne med fyr i ovnen. Ha en flott helg vakre deg.

    2. Hvordan orker du å ha på buksen?
      Jeg tok på min hjemme, og innen jeg hadde rukket å gå ut døren så var jeg SÅ klam på beina at det burde vært ulovlig!
      Føler denne buksen kun kan brukes ute, og ikke hvis man skal sitte inne et sted.. eller har du et supertriks for å ikke dø av klamhet?

      1. Hehe, jaaa den er klam! Men verdt det haha 😀 Tror folk bruker sånn .. hva heter det. Pulver de bruker på babyer 😀 Under 🙂

    3. Hei jeg også har Gucci beltet kjøpte 75 men fant plutselig ut det passer kun øverst midje ….og vurderer få kjøpt 80 .hvilken str har du ?go helg vidre ❤️

      1. Hei! Jeg vet ikke, men det er alt for stort, så jeg måtte lage ekstra hull. Helt sikkert 80 eller større 😀 Klem

    4. er det verdt å bruke den buksa- hvordan kan du si det? helsemessig må den være rett og slett farlig for underlivet og huden…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg