Weekend

Oi, som tiden flyr! Plutselig var helgen her igjen, og vi skal pakke koffertene og sette kursen hjem til mamma og bror. De neste dagene blir det full rulle, med kakebaking, pynting av lokaler, og konfirmasjon – denne helgen ser jeg virkelig frem til. Tid sammen med familie er alltid kos! I tillegg skal jeg på photoshoot imorgen, søskenbarnet mitt er fotograf, utrolig dyktig – så hun skal ta konfirmasjons bilder av Andreas, og deretter litt bilder av meg som skal brukes til bloggen. IIK, jeg har enda ikke tenkt ut hvilke antrekk jeg skal ha på bildene. Tror nok jeg går for noe litt edgy og kult, hva tror dere? Endelig får jeg tatt litt bilder ute i det herlige været, helt uvant for meg å faktisk gjøre andre ting enn å bare stå i butikken hele dagen. Deilig! Idag har vi spist lunsj på Bocca, deilig fiskesuppe, så tok vi oss en softis i solen. Vi har selvfølgelig jobbet også, da. Dere burde ta dere en sommertur til Åleby, veldig fint her altså.. Jakke fra BIK BOK (gammel) / Kjole H&M / Sko Jeffrey Campbell / Belte Cubus / Smykke Primark / Veske Modekungen. Nå fikk jeg nettopp servert sommerkoteletter, med potetsalat og frisk salat til – deilig å bli litt bortskjemt. Så nå skal maten nytes, før vi hiver oss irundt. God helg hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg