Weekend

Hei fine folk! Idag har jeg fått besøk av min kjære bror! Andreas skal være her til søndag, og det er så koselig med besøk fra han. Han har med seg en kompis også, så i helgen skal vi kose oss. Om været er med oss imorgen, skal vi på Tusenfryd, IIIK – der har jeg ikke vært på MANGE år, så det gleder jeg meg vilt til! … (Og gruer meg litt) Jeg og 5 gutter, bah .. Kan ikke være pysete da?! Neida. Må bare henge på .. Nå skal vi ut og spise lunsj, også må jeg jo vise guttene byen. Her er dagens : Black, white and gold! Det er de fineste fargene jeg vet sammen. LOVE Veske Zara / Sko og skjørt Pimkie / Jakke Styleway By Lene Orvik – her / Smykke H&M (gammelt) / Briller Gina Tricot / Topp Cubus. Så gøy at dere likte salget igår forresten, det tok jo HEEELT av, hihi! Kjempegøy. Husk at det fortsatt er 50-70 % på alle produkter ut dagen idag, så det er bare å benytte seg! Salget finner dere HER. Nå er det ut i det fantastiske varme været. ELSKER sommer! Det er folk overalt, og skikkelig GLADstemning. WIHU!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg