Weekend

GOD MORGEN, og god helg! I skrivende stund sitter jeg nok og er over gjennomsnittet nervøs bak rattet. HATER å kjøre på sånt føre, og jeg kan gjerne innrømme at jeg kjører SAKTE. Jeg er den som lager kø skjønner dere, jepp! Neida, det er vel ikke så ille.. Bare litt. Idag skal vi stå på slalom, hører rykter om 50 cm nysnø der- så det skal bli fantastisk. Deretter bærer det nok rett på afterski for oss damene, og det er alltid like gøy!  Her kommer antrekket fra igår, så håper jeg dere får en knallstart på helgen!

Tiger of Sweden : Jeans / ACNE : Sko / BIK BOK : Jakke / Zara : Skjorte / Zara : Smykke / Alexander Wang : Veske / Monki : Faux Fur Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg