Livingroom’s up

HEI dere ♥ GOD HELG! Ikke helt helgen for oss enda, vi holder fortsatt på i leiligheten for å komme i mål! Nå er spisestue og stue fint og klart til å bo i og kose seg ihvertfall, selv om det ikke er på langt nær ferdig enda. Det får komme litt etterhvert, interiør, bilder, lamper etc. Kjøkkenet krysser jeg fingrene for blir ferdig idag, og gang, bad, soverom og gjesteom skal vi holde på med utover kvelden. Gleder meg til et bad før sengen i kveld, med et glass hvitvin, yes – det har vi fortjent ♥

Spisestuen har blitt koselig idag, endelig. Nå kan vi nyte et måltid med et glass vin, håper vi får tid i kveld, hehe..IMG_4213Ønsker dere en superfin helg, håper dere koser dere massevis. You guys ROCK!

Fredagsklem ♥

21 kommentarer
    1. Så fin stue! Helt sykt, er som å se i et interiørblad! Syns dere har brukt så mange fine farger på veggene, fint med noe annet enn bare lyse vegger som har vært populært så lenge. Lykke til videre med innredningen, gooood helg 🙂

    2. Såå lekkert! 🙂 Hvor er betong benken fra? Og skal dere beholde spisebordet? Jeg synes det er så fint, men mener jeg husker du skrev at du skulle bytte det ut? Kan være jeg blingser litt nå. 😛

    3. Lene, hvor er lampen fra? Veldig stilig. Tror nok jeg selv hadde valgt en noe større lampe ettersom det er ett ganske stort rom og stor stukkatur. Men dere får det jo, som alle kommenterer, ett dødslekkert sted! Blir veldig inspirert!

    4. Dere får jo bare fineste leilighet da <3 Håper går bedre med badet for du sa det stinker,men er kanskje slik til begynne med:) Ville gjerne hatt slik selv.elsker det litt røft.Du har skikkelig god smak Lene.God helg

    5. Så utrolig fint, blir gøy å få se resten etterhvert! Men et spm; hvordan lys gir den lampen? Har så lyst på en sånn selv, men har hørt at disse tom dixon lampene gir fra seg relativt lite lys:/ lykke til med resten av prosjektet!!:)

    6. Kjempefint!! Skal dere kjøpe nytt spisebord? Dette passet jo perfekt inn. Håper du lan legge ut enda flere bilder, foreløpig har det vært veldig få synes jeg.. Gjør jo ingenting at det ikke er helt ferdig eller perfekt, er gøy å se uansett!

    7. Leiligheten deres begynner å ta form å bli veldig fin nå ser det ut som 😀 kan tenke meg det er slitsomt å føle at ting er halvferdig og at kjøkken osv tar lang tid..du må bare se fremover å tenke på at om noen mnd er alt helt perfekt 🙂
      En ting jeg lurer på er den grå 2xu tightsen..får den “merke” bak på rumpa når man blir svett? Jeg har en 2xu elite som er grå bak, og på den kommer det svetteflekker, sånn at det grå på en måte blir gråere når jeg løper.. Er denne nye gråfargen også slik?

      Ha en fin helg <3

    8. Jeg hadde nok også valgt en del større lampe mtp. stukkaturen i taket. Men ellers er det jo veldig fint! Gleder meg til å se stuen 🙂

    9. Lekkert!! Samboeren min støpte betongbenk til vår spisestue når vi flyttet i huset vårt i 2012, og den veier jo et tonn, hehe. Men de er jammen meg fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg