WEEK 50

Hei dere ♥ Så morsomt at så mange vil på date med Øystein, hyggelig altså – tror han blir veldig glad for det! Jeg har forresten juleferie, helt glemt å si det! Unnet meg litt tidlig ferie i år, siden jeg har jobbet så mye i det siste.. Er så godt! Så idag skal jeg og Gard til Sverige på julehandel, og når vi kjører hjemover hjem skal vi stoppe på Kolbotn og det nye spaet The Well! Ordentlig kosedag ♥ Imorgen kommer mammaen min på besøk, så vi skal bruke uken til å kose oss, bake, høre på julemusikk, spise god mat og bare nyte førjulstiden! Her kommer en oppsummering av uken som gikk, så morsom og koselig uke!

Ukens høydepunkt :
Åh, vanskelig å velge – var så mange forrige uke! Men det må bli julebordet jeg arrangerte for jentene mine. Vi hadde en egen avdeling på Bar Bygdøy Alle hvor jeg hadde pyntet litt og ordnet til.. Jeg laget photobooth ramme i gull, slik vi kunne ta morsomme bilder.. I tillegg arrangerte jeg to veldig festlige leker! Dere vet når man knytter en ballong bak på ryggen/rumpa, så skal man prøve å sprekke hverandres ballonger? Haha, lo så vi grein! I tillegg spiste vi 8 retters middag, koste oss med drinker og vin, samt at alle fikk hver sin props med meg når de kom. Reinsdyr horn, røde neser, grønne alvehatter og earmuffs med nisser på. Skal ikke mye til for å ha det gøy. Det var en veldig vellykket kveld! Men jeg fikk ikke tatt så mange bilder dessverre, bare litt med mobilen. Her er lørdagens julebord kjole ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKjolen er herfra – Skoene er herfra // adlinks

collageI tillegg går jeg for Ugly Christmas Sweater julebordet som min venninne Gabrielle arrangerte. Vi var ca 20 jenter som møttes hjemme hos henne for gløgg og kos, før vi dro videre til Bar Bygdøy Allé for mat og drikke. Superherlig kveld, så gøy å vandre rundt med 19 andre jenter med julegenser ♥ Takk til Espen som lånte vekk sin julegenser til meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASkjørt Bik Bok – Sko Stuart Weitzman – Reinsdyrhorn og nese TGR

Ukens kos :
På onsdag den 9, hadde jeg og Gard et lite anniversary. Så luken hans i julekalenderen var en øl som han kunne kose seg med, før vi gikk til The Edge på Tjuvholmen for middag og kos ♥ Da ble han glad! Vi spiste blåskjell til forrett og entrecote med poteter og 3 forskjellige sauser til hovedrett. Vi var så mett at vi hadde ikke sjangs til dessert, så vi rullet praktisk talt ut derfra. Nydelig mat, og nydelig selskap. Hihi..

Ukens sang :
Matt Simons – Catch & Release (Deepend Remix) Låpsley – Hurt me, Ingrid Michaelson – Lights out, Skinny Days – If I Was A Sailor, Kygo – Stay

Ukens film :
Arthur Christmas

Ukens kjøp :
Uten tvil denne fantastiske skidressen fra Bjørn Dæhlie. Jeg er så klar for skisesongen nå, koooomme da! ♥
Denne kjøpte jeg på XXL.
PC145081Ukens snapchat :
Hehe, åååh det er mange! Men jeg glemmer jo å spare på de til dere, innshill. Men her er ihvertfall to, beklager litt dårlig kvalitet!

https://youtu.be/9uUJSy4HBeQ

Hehehe, leeer enda altså. Så morsomt! Denne leken må dere bare prøve med jentene, hihi.

Ukens antrekk :

PC075033OLYMPUS DIGITAL CAMERADet var forrige uke, kort oppsummert! Kom gjerne med flere forslag på hva dere ønsker jeg skal ha med her, merker at jeg ikke er så veldig kreativ, hehe.. Men litt er det jo, synes det er veldig hyggelig å oppdatere dere hver mandag! Hyggelig å faktisk se tilbake på hva man har opplevd også ♥

Nå skal jeg få gjort ferdig litt jobb, før vi fyker avgårde på biltur! Vi skal kose oss med det nye Coldplay albumet på veien!

Mandagsklem!

18 kommentarer
    1. Så deilig med tidlig juleferie!! Hvor kjøpte du julepropsene du hadde på julebordet? 🙂 Jeg er på jakt etter noe sånt til 1.juledag men på eBay feks er det for lang leveringstid..

    2. For en hyggelig overaskelse du hadde ordna for Gard og feiringa deres! Dere er så skjønne! Og kommentarene på date-innlegget har jo skytt i været.. På tide og manne seg selv opp kanskje, hehe. Håper du får en fantastisk ferie og en flott tur. Stor klem

    3. Hei! Den kjolen du linker til ser ganske annerledes ut i mønsteret, er det den samme som du har på deg?

        1. Er det ikke samme?? Oi!

          Hallo frøken, det har jo ikke med at jeg ikke GIDDER? Hehe, herlighet hvorfor skulle jeg ikke gidde det? Hjeeelpes 😀

    4. Hvordan er den flotte gullkjolen du har på det øverste bildet i størrelsen? 🙂 Er den normal (har du xs som du ellers bruker) ?
      Ha en fin dag videre! Klem

    5. Hehe så bra du fikk god respons! Han ser jo ut til å være litt av en kjekkas daa 😉
      God ferie, nyt den. Jeg begynner ikke på ferie før 22. Des, gleder meg sånn. Kribler i magen etter å komme hjem til jul og se igjen alle som er hjemme <3
      Den kjolen var MYE finere på enn det som vises på bilde (nelly), tommelopp.. Du kan f. eks ha med "ukens gullkorn", det er jo alltid like morro, hihih..

      1. Hehe jaa 🙂 ÅÅh men nå er det ikke lenge igjen til 22 desember 🙂 WI 🙂 Jaa det skjønner jeg, er så kjekt med familietid! 🙂 Ukens gullkorn ja, hehehe 😀 😀 Kanskje det <3

    6. Hei Lene! Jeg lurer på en ting. På instagram så har du alle bildene dine i kvadratisk størrelse på profilen din. Men når man trykker på dem, så blir de mye større. Hvordan får du til dette?
      Digger bloggen din forresten!

      1. Heia, hmm vanskelig å forklare med ord merker jeg 😀 Men jeg gjør egentlig ingenting, instagram har gjort det slik at du kan legge ut i fullstørrelse.. Bare “dra” bilde slik du får svarte rammer på sidene, og når du legger ut så blir det i fullstr 🙂 Klem

    7. Er du så vakker du da Lenemooor? <3 Gratulerer med en helt fantastisk leilighet forresten! Vi hadde faktisk den liggende som favoritt på finn, men fikk aldri dratt på visningen-hihiii morsomt!! Så deilig med juleferie- det har du fortjent! 😀 De nye jakkene dine fra Meotine er jo "to die for"! Helt nydelige :* Har bestilt meg en i grønn som jeg venter på. Min julegave til meg selv i år:) Tips til julestemning er å se juleepisodene av SATC <3

      Nuss fra S

      1. Snille Saraaa 🙂 DU DET <3 Tusen takk for det. Hadde dere?? WÆÆ så sykt 🙂

        I knooow, elsker de.. Såå fine! Den grønne blir helt nydelig til dine farger 🙂 Juleepisodene jaaa, det var ikke dumt! Takk for tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg