WEEK 49

Goood mandags morgen alle fine ♥ Håper helgen har vært rasende flott! Det har min, og nå er jeg klar for en ny uke med jobb, julekos og sprell! 17 dager til jul også bare, begynner dere å kjenne julestemningen?

Ukens høydepunkt : Salg av leiligheten! Det gikk unna. Vi la den ut, hadde visning OG solgte den på én uke! Helt utrolig.. Det ble budkrig og vi er meget fornøyde med prisen vi fikk!

Ukens morsomhet : Uten tvil Bubbles & Brunch på lørdag. Jeg, Henriette, Malene og Renate var på Bubbles & Brunch på Bar Tjuvholmen sammen med min venn Wilhelm og noen kompiser av han. Brunchen startet kl 13 og varte til 18, ufattelig gøy! Dro videre ut etter det og må le når jeg tenker tilbake på kvelden, så gøy!

Ukens kos : Det må være lørdagsmorgen vi hadde her hjemme. Med pepperkaker og julete i sengen fra 08 om morgenen, og julekos med “Familystone” – anbefales ♥

Ukens sang : Coldplay – Christmas Lights, Alan Walker- Faded, Crystal Castles – Frail, Sam Feldt – Show Me Love

Ukens film : Familystone på Netflix. Ja, jeg vet den er gammel, men jeg har ikke sett den før, hehe.. Henger etter jeg! Veldig fin film da, også spiller jo favoritten Sarah Jessica Parker i den også.

Ukens kjøp : Denne fine genseren fra Gina Tricot! Den kan brukes som en vanlig genser, men man kan også ha den ned på skuldrene, det synes jeg er finest! Tror den koster 199,- bare, løp og kjøp!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUkens snapchat :
IMG_6481
Det må være dette bildet, som minner meg om hvor gøy vi faktisk hadde det denne dagen. Se fine jentene mine da, blir så stolt jeg vettu ♥ Var så tørst jeg da? Holdt på å drikke hele glasset hu, hehehe… Neeeeida!

Ukens me-time aktivitet : Ble ikke så mye me-time denne uken dessverre, men det skal det blir i uken som kommer, jeg fikk nemlig Grey boken i julekalenderen igår! Yes, så når jeg får tid denne uken, skal jeg sette meg tilbake med snop og te og lese bok under pleddet ♥

Ukens antrekk :
IMG_6477OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det var min uke, kort oppsummert! Nå skal jeg fyke avgårde til et etterlengtet frisørbesøk. Kan ikke huske sist jeg var hos frisøren, men det måtte vært tidlig i september eller noe. Så skal bli digg med litt oppfrisking! Så får vi se om jeg tør å gå kortere, eller om jeg skal beholde det jeg har. Senere blir det hjemmekontor og i ettermiddag skal jeg og Gard faktisk på trening. Holy moly, på tide.. Kondisen min er ikke tilstede for tiden så er på tide med litt trening for kroppen nå.. Fin uke til dere alle! Takk for at du er du, og for at du klikker inn her ♥

21 kommentarer
    1. Elsker disse innleggene – alltid gøy å se uken din i “reprise”! 😀 Ønsker deg en superfin mandag og god trening i kveld! Klem 🙂

      1. Hehe, så hyggelig 🙂 Trening var digg! Kom meg på trening idag også, wii! 🙂 Stor klem til deg 🙂

        1. De har kommet til postkontoret, men har vært så busy at jeg har ikke rukket å hente de endaaa-mye jobb!! 🙂 Men idag!! Eller i morgen!! Hihiii <3

    2. Fin uke skjønneste! <3 Jaa, Familystone er så fin, ikke lenge siden eg såg den selv. Vet du, julestemningen sniker seg innpå, det er så koselig. Håper bare snøen kommer snart også, og at den blir liggende 🙂 Noe julestemningen hos deg?

      1. Takk snille Lisa 🙂 ÅÅÅ ja, superfin!! Har du noen flere gode julefilmer på lur? Føler jeg vil se én film hver dag, hehe 🙂 Det håper jeg og, fine snøen! Jaaa litt, men ikke helt altså.. Håper den kommer for fullt snart! 🙂

      2. Mine favoritter er The Santa Claus, The Holiday, Polarekspressen, Love Actually og Alene Hjemme. Er jo så mange fine. Da kommer den nok for fullt veldig snart skal du se. Hihii, vi tok faktisk opp juletreet og pyntet det i helga pluss litt annen pynt. Aldri pyntet så tidlig før, men vi klarte ikke la være. Det ble så koselig her <3

        1. Jaa, de er superkos!! Tror jeg må se Santa Claus idag, den er så kos 🙂 Så kjekt! Vi også gjorde det forrige uke, hihi.. Lov det 🙂 Klem

    3. Hei Lene <3 Hvor er det svarte kjørtet ditt fra? Superfint, stor klem fra meg til favvo-bloggeren <3

    4. Fine Lene!
      Jeg lar meg inspirere av deg titt og ofte, og denne gangen er det den mørkeblå boblejakken du hadde på deg da du sto i garderoben etter trening? Hvor er den jakken fra?:D

      1. Hei søte, så hyggelig sagt! Tusen takk 🙂 Den er fra Fleischer Couture, er sååå god 🙂 Smask

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg