WEEK 48

God morgen hjerter ♥ Starter uken med hjemmekontor, da jeg har et regnskap som skal leveres idag før klokken 16. Litt godt med en sånn start på uken også, med macen, te og pepperkaker til frokost hehe.. Ops!

Ukens høydepunkt : Utleggelse og visning av leiligheten vår. Selv om dette også er litt trist og vemodig, så er det litt godt også. Nå er vi klare for nye eventyr, ny leilighet og oppussing! Vi gleder oss veldig til alt som skal skje videre fremover nå! Ikke så trist å forlate det man har, når man vet at man går til noe som er større på et vis ♥

65_354955494_xl65_469982724_xl65_1412459196_xl65_1561278258_xlFine leiligheten vår ♥

Viser dere den nye snart, men dere kan få en liten sniktitt nå. En liiiiten en!
collageExciting! Jeg kan avsløre at den ligger litt høyere opp, øverst i Vika opp mot Frogner, er 120 kvm og rålekker! Gleder meg til å vise resten.

Ukens kos øyeblikk : Mmm, det er mange! Fredagen da vi var hos Ragnhild og Axel på Thanksgiving middag, lørdagen da vi hadde Helen og Malene på besøk før vi dro i bursdag til Maria og Hanne. Vi spiste viltgryte, og spilte kort. Så kos! Deretter dro vi til VU for å feire bursdagen til godjentene. Så må jeg også adde på gårsdagen, hele dagen var en eneste kosedag hjemme i sofaen. Med serier, film, god frokost, middag, gløgg, pepperkaker og kosekosekos! 

Ukens sang : Tori Kelly – Should’ve Been Us, Dagny – Blackbeat, Shawn Mendes – I know what you did last summer

Ukens serie : Broen på Nrk nett-tv, og Bates Motel på Netflix. Fått helt hekta vi!

Ukens film : Inside out, så skjønn film ♥

Ukens kjøp : Jeg kjøpte ingenting forrige uke faktisk. Jeg jobbet mye, i tillegg så var vi så oppslukt i å gjøre klar leiligheten til visning.. Så ingen tid til å gå rundt i butikker! Penger spart!

Ukens snapchat : Jeg glemmer å lagre snapchats, og dette var den eneste jeg hadde fra forrige uke. Her er jeg i studio med Bik Bok og Plan Norge.

Ukens me-time aktivitet : Ikke vært så mye tid til dette i uken som gikk, men på lørdag hadde jeg meg en time i sofaen før jeg startet å lage viltgryte til gjestene våre. Pepperkaker, te, julemusikk, stearinlys og ordentlig avslapping. Var så koselig atmosfære, også var det jo ganske koselig å lage klar middagen til jentene også! Viltgryte er så godt, mm – perfekt til denne årstiden!

Ukens antrekk :
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAIMG_6141-2
Det var uken kort oppsummert! Kom gjerne med ønsker om dere vil at jeg skal adde på flere ting ♥ Nå har budrunden startet hos oss her, så da regner vi med at det blir et salg av leiligheten idag! Spennende.

Mandagssmil Lene

21 kommentarer
    1. Hei Lene! Ser at du har på deg høye heler på alle bilder, går du med det hele dagen alle dager? Får du ikke sykt vondt i beina? Jeg klarer bare et par timer, og det med hæler som er mye lavere enn dine 😛

      Ha en fin uke 🙂

      Klem

      1. Heia 🙂 Neida, jeg har som regel ute sko og innesko <3 Men jeg er veldig vant til å gå i høye hæler også 🙂 Skifter så klart med én gang jeg føler for det <3 Klemmer til deg!

    2. Gratulerer så utrolig masse med ny leilighet, Lene! Jeg ELSKER leiligheten dere har nå jeg, kunne tatt lekene og flytta rett inn, haha! 😉 Håper du deler oppussingsprosessen med oss og litt interiørinspo! Så må jeg bare få sagt hvir DIGG der er å kunne kommentere uten å måtte logge inn! Har savnet det! 🙂

      1. Tusen takk Kristin 🙂 Hehehe, så morsomt 🙂 Ja, det skal jeg love deg at jeg kommer til å gjøre! Har så mange planer 🙂 WII 🙂 Åh så bra, godt og høre. Merker det er flere som legger igjen kommentarer også, så det er bra <3 Klem til deg <3

    3. Først og fremst – gratulerer så mye med salg av leilighet! Jobber selv som Eiendomsmegler og vet hvor nervepirrende det kan være som selger under en budrunde 🙂 må bare spørre hvor det fantastiske kjøkkenet deres er fra?! Har beundret det i evigheter, og siden dere skal flytte fra det så må jeg spørre mens jeg husker på det! Gleder meg sykt til å se den nye 🙂 ønsker deg en super kveld og stå på videre. Du er super <3

      1. Tusen takk 🙂 Veldig gøy altså! 🙂 Hehe, vi tok det ganske med ro men ble jo veldig spennende til slutt.. Kjøkkenet er fra Arrital, italiensk. Man får bestilt det gjennom Concept House og Trine Dehli Cleve 🙂 Klemmer til deg <3

    4. Hei Lene!
      Har du en link til Pinterest-kontoen din? Hadde vært gøy å følge deg der for inspirasjon 🙂

      1. Heii!! Hehe, ååå 😀 Jeg har ikke så mye inspo der inne jeg 😀 Bare noen få bilder 🙂 Men kanskje jeg skal lage en ordentlig konto, slik dere kan følge meg? 🙂 Det var ikke så dumt kanskje <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg