WEEK 47

MANDAG ♥ Hei dere! I skrivende stund er jeg på Bik Bok sitt hovedkontor på en shoot, og tar meg den friheten til å oppdatere dere i mellomtiden mens jeg venter på at de andre skal bli ferdige. Her kommer mandagsspalten!

Ukens høydepunkt : Mange fine høydepunkt i uken som gikk!

• Lansering av sko kolleksjonen min på onsdag og torsdag, så utrolig hyggelig!!

• En liten nyhet.. Vi har KJØPT OSS NY LEILIGHET!! Åh, vi er i himmelen, og gleder oss utrolig mye. Vår lille skatt har blitt lagt ut for salg idag faktisk, så det er jo litt vemodig.. Men når man vet hva som venter, så gjør det ikke noe likevel. Dere kan se leiligheten vår her, det er visning på lørdag allerede! Skal selvfølgelig vise dere bilder av den nye også snart ♥ Leiligheten vi har kjøpt kommer til å bli HELT RÅ! Herregud jeg har så mange planer atte hjelp!

65_1561278258_xl65_1395052506_xl65_1412459196_xlFine leiligheten vår ♥ Nå skal den bli noen andre sin.. Snufs, hehe.. Neida!

Ukens høstkos øyeblikk : Flere her også, men på lørdag tok jeg med Maria og Helen på Artesia SPA, Maria hadde bursdag forrige uke, så jeg gav henne en facial i bursdagsgave. Badet og koste oss, veldig kos. I går var jeg, Helen og Renate på Sognsvann og gikk tur i det nydelige været, og etterpå hadde jeg Helen på besøk. Koste oss med fyr i peisen, middag og Mario!

Ukens sang : Leona Lewis – Thunder

Ukens kjøp : En superfin puff til lenestolen vår, vi har en Sion lenestol fra Bolia i Quay stoff, lysegrå. Siden vi skal flytte om en stund, og får mye større stue, tenkte vi at det endelig passet å kjøpe puffen som hører til.

Me-time aktivitet : På lørdag var jeg rundt om i byen alene og gjorde diverse ærender som jeg ikke rakk tidligere i uken.. Elsker å vandre rundt med en kaffekopp, og musikk på ørene, gjøre mitt i mitt eget tempo… Var blant innom Bolia for å finne litt inspirasjon til den nye leiligheten. Jeg vet jo akkurat hvordan den skal se ut, hehehe – men alltid greit med litt inspo også ♥

Ukens antrekk : OLYMPUS DIGITAL CAMERAPB184957
Sko herfra  (adlink)

NYT mandagen deres vakringer ♥

34 kommentarer

Siste innlegg