WEEK 46

Mandag, trøtt, iskaldt og snø – nå ønsker jeg meg tilbake til gårsdagen hvor vi koste oss foran peisen altså.. Neeeeida, jeg er så klar for en ny uke! Hallooo – jeg skal lansere sko-kolleksjon denne uken jo! Kribler i magen. Senere idag kommer jeg til å avsløre den aller siste skomodellen, så det er bare å klikke seg inn i ettermiddag ♥ Håper dere har en fin start på den nye uken, litt ekstra vanskelig å stå opp på mandager, men – godt å komme i gang med en ny dag på jobben, nye gjøremål og to-do lister.

– UKE 46 –

Ukens overraskelse : Jo, det skal jeg si dere.. At dere har stemt meg frem som Årets Moteblogger på Vixen Blogawards! Wow, tuuuusen takk altså ♥ Dette betyr så mye for meg! Jeg har vært så sløv selv, og ikke spurt dere om dere kan være så snill og stemme meg frem, men så har dere jaggu meg gjort det likevel! For en herlig gjeng. Da håper jeg at dere vil stemme meg videre til finalen! Da hadde jeg blitt så glad! Det kan dere gjøre her.

Ukens musikk : Halsey – New Americana, Lost Frequencies – Reality (John Dahlbäck Remix,) Coldplay – Adventure Of A Lifetime, Banks – Better

Ukens antrekk :
OLYMPUS DIGITAL CAMERAcollagePB124855-2Ukens høydepunkt :
Å dele nyheten med dere ang den nye sko kolleksjonen min. Dere er så rause med så fine tilbakemeldinger til meg, go det betyr så mye! Det er jo dere som gir meg motivasjonen til å fortsette med design og egne kolleksjoner, så tusen takk for det ♥

Ukens planlegging :
Hver kveld forrige uke, satt jeg og surfet på alle mulige nettsider for å finne den riktige og kuleste looken for Studio 54 partyet jeg skal på førstkommende fredag. Gleder meg sånn, og elsker virkelig tema fester altså, digger å kle meg ut. Studio 54 er bare helt unikt, så kult, og mye inspirasjon! Jeg har allerede booket Tale (make up artisten min) til å sminke meg + ordne hår. Og på torsdag forrige uke klikket jeg hjem en sequin jumpsuit som jeg tror blir veldig kul til den looken jeg skal ha.

Ukens middag :
Uten tvil lørdags middagen vi laget. Tenker på den enda! Har ikke bilder, var så opptatt med å stappe maten i munnen når den først kom på bordet, hehehe. Neida. (Joooda) Men jeg kan gi dere oppskriften ♥

Du trenger : 2 mørbrad biff, grov pepper på glass, ordentlig kryddersmør, kantarell, bacon, soppsaus, potet, maiskolbe. Fremgangsmåte : Pakket poteter i aliminiumsfolie og satte de i ovnen.. Hadde smør og salt på maiskoblene og pakker de i aliminiumsfolie også, satte de i ovnen med potetene. Dyppet sidene på biffene i grov pepper, saltet den, la på en “dæsj” med kryddersmør på toppen og hadde de i ovnen å 160 grader til kjernetemperaturen ble 53-54 grader når poteter og maiskolber hadde stått inni i nesten en time. Stekte bacon og kantareller i ekte meierismør, og kokte opp soppsausen samtidig.. Pleier å lage denne selv, men på lørdag kjøpte vi inn ferdig saus fra Meny, dødsgod men husker ikke merket på den. Og vips – så har du digg pepper mørbradbiff med kryddersmør, bakt potet og maiskolbe, soppsaus og kantareller og bacon til. Helt nydelig ♥

Ukens høst kos øyeblikk :
Helgen med Noah. Innekos med barnetv, god mat, fyr i peisen og avslapping. Så deilig! Godt å lade opp til en ny og superspennende uke altså!

Er det forresten noe dere savner i mandags-spalten, noen flere punkter dere ønsker at jeg tar med kanskje? Mandagssmil fra Lene

25 kommentarer
    1. Gleder meg til at skokolleksjonen slippes ut!!
      Vil du lage et innlegg med faux fur jakkene som har blitt så trendy?
      Beste hilsner fra Astrid

      1. Wii jeg ooog 🙂 Ja, det kan jeg gjøre 🙂 Elsker faux fur, kunne hatt en i alle farger som finnes 😀 😀 Hehe, klemmer

    2. Du e for meg en vinner uansett, men jeg stemmer selvfølgelig på deg uten tvil:) du kommer til å vinne, du har så fortjent d:) skal stemme på deg hvær dag vennen:) beste bloggen. Du virker så god å omtenksom, noe som får meg til å titte innom hvær dag:) you go girl

      1. Å, snille Linn <3 Takk 🙂 Det synes jeg er så kjekt og høre 🙂 Takk for at du titter innom <3 Klemmer

    3. Kjære Lene.

      Du har så utrolig fin stil, så jeg lurer på en ting. Kan man bruke hvit kjole på vinteren? Har lest at hudfarget strømpebukse er fy-fy på vinteren, men kan man ha sort strømpebukse under hvit kjole da? Passer det? Hvilken sko bør man ha til?

      Skal på julebord skjønner du, og er litt lei av og alltid gå med sort 🙂

      1. Hei, så koselig 🙂 Ja, absolutt – hvit kjole er dødsfint, og ja du kan GODT bruke sort strømpebukse under 🙂 Så slenger du på med et par svarte, beige eller røde pumps 🙂 Rød leppestift om du tar røde pumps, svart veske til svarte sko, og beige veske og leppestift til beige sko 🙂 SMASK <3

    4. Du er så flink og inspirerende Lene. Er så glad i å sette meg i sofaen med en kopp te og lese bloggen din.
      “Ukens kjøp” hadde vært litt morro å ha med i mandagspalten Ha en fin uke, og lykke til med lanseringen!

      1. Tusen takk snille – det gleder meg virkelig og høre altså 🙂 Det skal bli! Ukens kjøp ! 🙂 Wi 🙂 Klem og takk!

      1. Hei, tusen takk – snill du er 🙂 Den skal jeg få lest, takk for at du sender 🙂 Stor klem <3

    5. I Love love love how your hair looks in the first picture. When you’re hair is down and natural is so beautiful! I also loved how you layered the white blouse, with the long open shirt and the perfect dark green furry jacket…..you made the look very chic and feminine. Love the high heels!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg