WEEK 42

God mandag! Håper helgen deres har vært fin? Vi har hygget oss så utrolig mye på fjellet i helgen, var så godt og komme seg ut av byen, slappe av med gode venner, fint vær, god mat, godterier og kos. Vi sov lenge begge dagene, og lørdag var vi ute nesten hele dagen. Slo camp nede ved vannet, grillet pølser på bål, spiste Kvikk Lunsj og bare nøt det nydelige høstværet. Ordentlig høst kos altså, sånt setter man pris på. Her kommer mandagsspalten ♥

– Uken som gikk –

Ukens høst kos-øyeblikk :
Her er det mange fine øyeblikk å velge i, men lørdag tror jeg må være det aller fineste. Knall blå himmel og sol på Geilo, Gard, gode venner, lille Noah, turklær, bål, pølser. Det var rett og slett helt magisk.

PA174790PA174821PA174823Ukens høydepunkt :
Det er ikke vanskelig å velge, for det var uten tvil alt som hadde med lansering av kolleksjonen min og gjøre. Jeg har ikke landet helt enda jeg altså, er så fornøyd og glad over at så mange møtte opp, snakket med meg, tok bilder, handlet og gikk amok på nettet – det er helt ubegripelig. Fantastisk for meg å se at det er etterspørsel etter kolleksjonen, det gjør hjertet mitt veldig, veldig lykkelig. Tror jeg må gå litt i tenkeboksen om hvordan jeg kan videreføre Lene Orvik Collection etterhvert.. Høydepunkt for meg er så se alle dere vakringer iført mitt design. Blir så stolt jeg dåner ♥ Dere er freshe chicks altså!

collage
Ukens antrekk :
Har ikke hatt all verdens tid til overs, så har ikke fått tatt ordentlige bilder av alle antrekkene. Men viser de likevel, håper dere holder ut med litt dårlig mobil-bilde kvalitet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAcollage2collage1
Ukens utfordring :
Tid. Som alltid, tid til å rekke over alt. En 100 % jobb, eget AS, lansering av egen kolleksjon, stille opp for kjæreste og venner, ringe og følge opp familiemedlemmer, svare på alle mails (jeg kan aldri ha ubesvarte mails, da får jeg heeelt hetta) samtidig som at jeg også skal få tid til husarbeid, matlaging, blogginnlegg, bilder og meg selv. Det var jaggu godt og komme seg på hytta, skru av macen og slappe litt av ♥

Ukens film :
Spy. Altså, denne må dere se. Med Melissa McCarthy i hovedrollen, sammen med Jude Law og Jason Statham. En ordentlig bra og morsom film, anbefales. Ikke ofte vi har filmkveld, men igår koste vi oss med film, hjemmelaget hamburger og smågodt.

Ukens sanger :
OMVR – Up In The Air, Mø – Kamikaze, The Beach, Thieves

Ukens måltid :
Det er mange! Men vi kjørte en runde til med Pulled Pork Nachos på hytta i helga, mmm. Så godt altså. På lørdag laget vi jentene middag til guttaboys. Lammestek, med rotgrønnsaker, råstekte poteter og rødvinssaus. Det ble en slager! Tok dessverre ikke noe bilder til dere, men denne komboen er perfekt til deilig høstmiddag.

Ukens spørsmål :
Jeg lurte på hvilken krølltang du bruker nå som du har litt kortere hår? Fungerer den store Mast-tangen greit selv om håret ikke er så langt lenger?
– Jeg bruker fortsatt den store Mast-tangen. Den fungerer så fint, og gjør at krøllene blir mye mer “beachy” enn om du bruker en mindre. Krøller håret typ 2 ganger rundt tangen, og drar veldig i det etterpå – slik det blir naturlig. I tillegg bruker jeg av og til rettetangen for å lage litt wavy bevegelse i det. Trikset er og ikke gjøre krøllene så veldig “spretten” for da blir håret mye kortere enn det normalt vis er.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAHer har jeg laget krøller med Mast tangen min.

Håper dere har en deilig start på uken. Og.. Om det er noe dere vil jeg skal ta med fremover i mandagsspalten, må dere bare skrike ut. Har plass til flere punkt altså ♥

HøstSMIL Lene

14 kommentarer
    1. For en nydelig vennegjeng du har, Lene! Jeg må virkelig se til å få med meg kjæresten og gjengen min også til fjells, for en frisk, deilig og avslappende høstluft!! Også herlig med matchende turklær på deg og Gard, og de ser virkelig behagelige og freshe ut! Elsker mandagspalten! 😀 Ha en nydelig mandag! Klemmer til favorittbloggeren min <3

    2. Elsker mandagsspalten<3 Savner ingenting i spalten så har dessverre ingen tips å komme med, haha, sorriii:D Ha en god uke!Nuss fra S(Bysarahalm)

    3. Ser ut som du har kost deg i godt selskap i helgen 🙂 Må bare rose deg for den utrolig fine kolleksjonen din, den raste jo ut av både nett og butikk. Ha en fin uke! Klem<3

    4. Hei hei. Så på snap att du hadde en så fin veske fra fjellräven. Vet du va modellen heter og hvor har du evt kjøpt den?

    5. Hei frøken! Denne helgen har vært veldig fin og rolig, full avslapning. Mye ute i høstværet. Så mang fine bilder fra helgen din, dere kledde no virkelig turklærne. <3

    6. Hei! Hadde hvert supert om du kunne ha oppdatert på kostholdet og treningen din nå? Hva du spiser utløpet av en helt normal dag og hvor mye og hva du trener utløpet av uken? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg