Wednesday in Miami

GOOOD MORGEN! Nå er vi på vei ut døren, vi skal nemlig på roadtrip! Ikke til Key West sånn som vi planlagte, vi kjører heller til Tampa. Alex, Bjørn E og Christian er der, har hus der og vi skal ha en dag + en overnatting der hos de. De har mange planer, så blir spennende. Litt vemodig å dra fra hotellet, men det er jo bare for én natt. Tar faktisk 4 timer å kjøre, men blir gøy å få se litt mer. Kjører ørkenen dit, og Orlando hjem igjen. Gøygøy!  Igår spiste vi frokost på The News, lå på stranden noen timer i solen, badet masse i det fantastisk deilige vannet.. Ååh, det er så gooodt ♥ I to tiden dro vi på hotellet for å dusje/skifte, før vi spiste sushi på Sushi Samba. RÅgod sushi! Også kjørte vi tur til Aventura, hvor vi ble i noen timer. Planen var både kino, digg middag og drink på takterrassen her- men det endte med mat på Whole Foods og rett i seng. To slitne sjeler etter en lang dag. I tillegg skulle vi jo opp tidlig idag så da var det deilig med en rolig kveld. – Litt snapshots fra dagen igår –





Har det altså så deilig her, varmt og gått, deilig vann, og i tillegg leser jeg en supergod bok. Forskjelv/Etterskjelv heter den på norsk, av Sylvia Day. Anbefales. Snart skal jeg endelig få begynt på ØYA! Den er bra har jeg hørt? Mange av dere som har tipset meg om den også. 



Sushi med kokosnøtt, mango, hummer, krabbe- altså det var så godt! Og – crispy ris .. NAM

Har hørt så mye bra om Aventura, fra alle steder. Men jeg synes ikke det var såå veldig bra der, helt ok. Mange butikker selvfølgelig, men ble ikke så mye shopping for min del. Uansett verdt et besøk, hihi. Tok 30 min med bil. Ihvertfall hjem igjen. Havnet i rushen dit, så brukte nesten 1,5 time. Men ååå jeg liker Miami så godt, så kjekt med bil slik man kan ta seg rundt på egenhånd.  Dere får ha en kjempedeilig dag der hjemme i den fantastiske sommervarmen- så skrives vi når vi er tilbake fra Tampa ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg