Wednesday





 Todays wearing : Trousers and sweather BIK BOK
Handbag Alexander W. 
Jacket Zara
Shoes Zara

 Hei hopp nydeligheter ♥ Håper dere har en fin start på dagen? Lille lørdag allerede, tiden flyr! Igår var vi på Dinner og spiste middag sammen med Alex og Christian, og det var rett så hyggelig. Dinner er min favoritt restaurant for tiden, ligger ved siden av Nathionalteateret, dere MÅ prøve den! Senere dro vi på show på Latter, med blant annet Stian Blipp, Sigrud Bonde Tusvik, og Lisa Tønne + flere – det var supermorsomt. Gøy og gjøre litt sånne ting midt i uken også.  Idag har jeg en stappfull dag, nå skal jeg straks til Nettavisen og Side2 hvor vi skal filme og snakke om kolleksjonen min, denne filmsnutten kommer ut 13. November. Spennende! Senere utover dagen har jeg 3 møter på rappen, så det blir også veldig spennende, gøy dag med andre ord! Vi skrives senere idag ♥ Enjoy så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg