Wednesday

Supertjejer, god dag! Jeg sitter på jobben, har lunsj og tenkte jeg skulle titte innom dere for å si heia! Igår var en utrolig gøy kveld. Modette og Hendrix er bare så snille og gode. Suite, frisører, make-up artister, sprudlevann, pizza og ja , for noen snillinger altså. Etter pre-partyet gikk vi videre til Blog Awards utdelingen, som jeg synes var kjempebra. Så mange fine mennesker som vant priser, hurra for alle de! Jeg hadde ikke med meg kamera, og bildene jeg tok med iPhonen var hur dårlig som helst, så jeg skal stjele til meg noen bilder fra Hendrix, så får dere se litt senere idag . . Her er ihvertfall yesterday & today’s wearing.. Alt fra BIK BOK / Sko Jeffrey Campbell Skjørt Gina / Kjole (brukt som topp) Stradvarius / Sko Jeffrey Campbell Lana / Øredobber BIK BOK Åhh, det er så fint vær i hovedstaden idag!! Wiii, da blir jeg så glad. Knallblå himmel og sol! Hvordan er det med dere forresten? Har dere det finfint? Nyt dagen videre. Herlig at det er lyst så lenge nå :-* Puss puss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg