Wednesday

Hei og god morgen. Sitter på kontoret med en deilig kopp te, og jobber med nyhetsbrevet som skal sendes ut idag. Elsker og kunne sitte å være kreativ dagen lang, midt i blinken for meg. Siden været var litt trist idag, valgte jeg å ta på meg min freshe, og vårlige skjorte . . Får man ikke vår, så må man lage den selv . . (Eh?) Skjorte herfra // Jeans BIK BOK (higher) // Sko herfra // Hadde en episode med kollektiv trafikken idag også, ventet en halvtime på trikken – og kom 10 min forsent. Æ! Jeg pleier aldri å komme forsent. Men én gang må være den første. Kom frem til stoppet 08.45, men trikken som skulle gå 08.50 dukket aldri opp. Det gjorde derimot ikke trikken som skulle komme etterpå heller. 10 min, 9 min, 8 min, 10 min, nå, 6 min – skjønner? Damn, har de ikke skjønt at minuttene skal gå nedover – ikke oppover ? Hihi .. Men pytt, det var deilig med litt ekstra frisk luft. Fikk litt naturlig, fin rødfarge i kinnene også. Se forresten hva som dumpet ned i postkassen min her om dagen, I am in love. Vår, kom fort – jeg vil bruke disse! De er herfra (lenkene i dette innlegget er affilateslenker) Skoene var helt normal i str, og meget behagelige på foten – for de som måtte lure. Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg