Wedgie Straight

Dere har allerede sett den på i den forrige vlog’en jeg laget – men dette må være en av favoritt-jeansene mine for sesongen som kommer. Den er kul til det meste, og alle trenger en “all-time-wear” jeans i vårgarderoben sin. Jeg har lett så latterlig lenge etter en sånn type jeans modell, men liksom ikke funnet den som har alt! Den sitter fint i rumpa, har perfekt lengde i beina og som har den straight’e looken. Superfine både til boots, joggesko, sandaler og pumps, og kan styles til så mange forskjellige type looks. Med et belte i livet og en cool t-shirt, kommer man langt! Men jeg gleder meg så mye til å kunne kjøre et par nude pumps til denne og t-shirt på en varm vårdag! JADDA!

Endelig har jeg funnet mine favo-jeans, hoho ♥ Veldig mange har spurt om modellen, og det er en “Wedgie Straight” fra Levi’s. Jeg kjøpte min hos Carlings.

Var dette et litt kjedelig innlegg? Mulig, men jeg vet at veldig mange leter etter den perfekte jeansen – eller tar jeg feil? Er det forresten ønskelig at jeg lager en vlog med “én jeans – tre antrekk?” .. Jeg har nemlig en annen jeans liggende på posten som venter på meg, og den er også HELT RÅ! Så jeg kan godt lage en jeans-typ-vlog. OM interessant

♥ Love!

8 kommentarer
    1. Tusen takk for tips! Har også letet lenge etter en sånn type jeans! Den sitter jo helt perfekt på deg, så håper jeg er like heldig. Ja takk til jeans-vlog forresten.

      1. Det er du garantert! <3 Hehe, bra du likte den! Litt usikker på engasjementet ellers hahaha – sånn generelt på bloggen men kos at du svarte! Lager en vlog for DEG <3 Hihi, klem til navnesøstra mi!

    2. Ja takk til jeans vlog ☺️ Elsker jeans fra Levis, de sitter så fint på! Men klarer ikke helt å venne meg til at de ikke er superskinny , spesielt det med at de er litt vide nede

      1. Herliiig ! <3 Hehe – ja jeg vet, men med riktige sko til så : bam!! <3 Vanesak da, skjønner deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg