Wedding weekend

20150815_162654Før vielsen i går ♥ (Ser dere forresten den gode kvaliteten på bildene? De er tatt med den nye Samsung telefonen!)

Hjemme igjen! Det har vært en nydelig helg, med et helt fantastisk vær! Våknet opp til blå himmel både i går og idag. Herlig! Vielsen foregikk ute i det fine været, og det var superfint. Virkelig et vellykket bryllup fra ende til annen. Vi har storkost oss!

Gårsdagens kjole er fra Ganni. I am in love ♥
20150815_162847Kjole Ganni | Pumps Zara | Veske Chanel | Briller Céline

Mer bilder kommer imorgen, nå skal vi bare kul’an (som Gard sier) her hjemme og lade opp til en ny uke. Takk for oss Hennickehammars Herrgård, et absolutt nydelig opphold!
20150815_102549Og hipp hurra nok en gang for brudeparet! ♥

14 kommentarer
    1. De skoene var så fine, har kikket en del på de fra kurt geiger som du har i beige men siden de er litt dyre vet jeg ikke om jeg skal bestille de da jeg ikke vet hvilken strl jeg skal ta. Men disse ligner jo litt? Er det disse http://www.zara.com/no/no/dame…øy-hæl-c734142p2775199.html – på bildene her ser det ut som de bare er blanke, mens på nettet har de en del som er matt(?). Mulig det ikke er de samme, lurer også på om de er normale i størrelsen, da jeg bruker vanligvis 38, men har som oftest 37 i høyhelte.. Klem <3

    2. Som alltid ser du helt smashing ut! Men lurer litt på hvordan du får kimonoen til å holde seg sammen, har du knapp i eller? Jeg er redd at den hadde sklidd opp og der hadde jeg stått med magen ute 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg