Wedding weekend coming up

Til helgen skjer det! Min besteste Maria og hennes utkårede Erik skal endelig gifte seg ♥ Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til dette her, det kommer til å bli noen magiske dager. Jeg har fått æren av å være forlover, nærmere sagt en syngende forlover! Jeg og søsteren til Erik skal nemlig synge Halleluja på norsk i kirken. HJELP, hva er det jeg har sagt ja til? Dere kan tro det kribler i magen allerede! Men utfordringer er bra, så jeg skal kaste meg ut i dette.

Imorgen kjører jeg, Gard og Levi i retning Midsund og Ålesund, pappa og Oda kommer fra Italia og skal kjøre sammen med oss. De skal passe Levi i helgen mens vi er i bryllup ♥

Torsdag skal vi ordne til det fantastiske stedet hvor bryllupsfesten skal foregå. Ute på vakre Giske utenfor Ålesund. En øy ut i havgapet, lokalene er helt nye og magiske med store vindusflater. Fredag skal vi gjøre mye av det samme, i tillegg til at jeg og Henrikke skal få øvet på sangen vår i kirken. Fredagskveld er det duket for før-fest, med digg sjømat og god stemning, og lørdag braker det altså løst! GLEDER MEG!

Jeg har allerede gjort klart begge antrekkene til helgen, og klarer nesten ikke vente til å smyge meg inn i de. Alle forloverene skal være lyse og lys grå, så det tror jeg blir veldig fint. Vi skal ha buketter og bli ordnet på håret ♥

13833257_10157713411670355_1382575088_o13838588_10157713411615355_1181590714_oDette fantastiske settet i offwhite og grått har jeg fått låne av Cecilie Melli ♥ De har så latterlig mye fint. Gleder meg veldig til å ha på meg dette. (Og bare for å ha sagt det, så er det bruden som har sagt at hun vil jeg skal gå i dette, selv om toppen er lys.. Så slipper vi noen misforståelser her)

Fredagskveld skal jeg ha en nydelig kjole fra Ganni, den er sommerlig, og samtidig veldig behagelig og klassisk ♥
13833551_10157713411780355_1058216876_o13840388_10157713411175355_1647181596_oKjøpt på Ganni i Hegdehaugsveien.

Nå skal jeg ut å møte venninner for middag og litt vin. Senere i kveld og imorgen blir det å pakke bilen og sette snuten hjemover ♥

3 kommentarer
    1. Fine kjoler! Gleder meg til å se bilder.

      Har du noen tips til utdrikningslag? Skal arrangere et om ikke lenge og har en aktivitet klar. Trenger litt tips til ting å gjøre som ikke koster all verden.

      1. Heia! Arranger slik at alle kjøper inn en gave hver til bruden slik hun skal gjette hvem den er ifra, samt fortelle historien 🙂 Den synes jeg er fin! 🙂

    2. Nydelig kjole til nydelig jente! Hvilken str har du? Og er den gjennomsiktig, hva har du isåfall tenkt til å ha under? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg