Wedding guest inspo

Annonselenker

Bryllupene har allerede startet, selv har jeg som dere vet allerede vært i ett, og om 5 uker står min beste venninne Maria brud! Dette har vi gledet oss til så alt for lenge nå. Jeg er så heldig å få være forlover, og det skal bli en ære ♥ I den anledning har jeg nå endelig funnet ut hva jeg skal ha på meg. Maria er en type brud som vil at vi som forlovere skal se helt smashing ut, og hadde det vært opp til henne hadde vi hatt trange kjoler med langt slør/slep, hehe. Hun er så søt ♥ Elsker den jenta! Med hennes godkjennelse, skal jeg altså ha på meg dette fantastiske settet. Altså! Jeg dåner. Jeg skal IKKE ha skjørtet i denne fargen, men i grått/sølv, toppen skal være lys som på bilde. I skrivende stund får jeg sydd opp ett helt nytt skjørt i grått og i min størrelse, og jeg klarer nesten ikke vente til jeg skal ha på meg dette på Maria sin store dag. Hennes kjole er helt fantastisk AHHMAZING det kan jeg bare love dere!

13499459_10157570829865355_664297947_oTopp & skjørt er fra Cecilie Melli ♥

Tenkte ellers at jeg skulle komme med litt inspirasjon til hva man kan ha på seg som forlover / brudepike / og bryllupsgjest. For det første tenker jeg alltid langt, lange kjoler eller skjørt altså. Det synes jeg er det aller fineste. Selvsagt kan man ha litt kortere om man ønsker også, men da såpass klassisk at det ikke blir for mye av det gode. Det er fint både med lang og kort. Det er også veldig fint med sett, lange skjørt og en fin topp til, som jeg har på over her. Kjolen jeg hadde på meg i helgen gikk til leggene, det er også en fin lengde. Noen brudepar vil at gjestene skal ha på seg lyst, andre ikke. Det finnes ikke noen fasit, men så lenge man styrer unna helt hvitt, er man sikret ♥ Jeg synes lyse farger i sommerbryllup er helt nydelig. Da blir jo bildene fra dagen også så fine, og sommerlige!

Kanskje den dårligste kollasjen noensinne, men photoshop ville ikke fungere idag ♥

Skjermbilde 2016-06-22 kl. 11.21.37

Grå, rosa, gul, beige, blå

Rosa, sand, peach, blå, rosa

Her synes jeg det er mange fine kjoler til sommerbryllup! De er lange, klassiske og i nydelige farger. Kombiner disse med pent accessories, noen freshe sko og en enkel veske, så er du good to go. Inspirasjon til hår, kan være løst, krøllet med midtskill, flette på den ene siden, et slags oppsett bak, eller en enkel hestehale. Håper dere finner noe inspo i disse bildene ♥

Forresten ! Nå har jeg kåret vinnerne ifb med solbrille-konkurransen! Dere har alle 6 fått mail ♥ Og til alle dere som deltok i konkurransen, dere får mail med gavekortet deres på 500,- i kveld eller imorgen som dere kan bruke på solbrillene fra kolleksjonen min!

18 kommentarer
    1. Takk for gode tips! Det settet du skal bruke er super lekkert! Er det brudesalong du er og prøver det? Heter butikken Cecilie Melli? 🙂

      1. Nei, det er sant! Men har man ett par høye hæler kan man jo gå med lange! Jeg er 164 selv og får det alltid til med hæler 🙂

      1. Det vet jeg dessverre ikke! Men bare ta en telefon til de og hør 🙂 Så hjelper de deg! <3 Skjørtet kan du få sydd i mange farger! Jippi 🙂

      1. Synes du det? Nei, det er ikke noe bloggverden som presser meg her 😀 Jeg trener og koser meg med det 🙂

    2. Haha elsker at folk alltid skal finne noe å hakke på…. Komman!
      Du ser nydelig ut!! Og du kommer til å bli den beste forloveren,du som som har så stort hjerte for de nærmeste rundt deg❤️

      1. Ja, det er alltid noe å hakke på, alltid! 😀 😀 Takk snille deg 🙂 Du er god! Det blir en helt fantastisk dag for Maria og Erik <3 Vi gleeeder oss <3

    3. Hei Lene!! Så utrolig nydelig sett, du ser helt fantastisk ut <3 Jeg skal selv i sommerbryllup og lurer på hvor mye dette settet koster? Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg