Wedding ♥

Heihei  ♥ Denne lørdagen har vært perfekt hittil. Vi våknet tidlig etter å ha sovet sååå godt hjemme på Midsund, tok første ferge til Ålesund og jeg dro rett til forloverene og vår vakre brud Lise. Der var vi i flere timer, drakk litt vin, jeg ordnet håret hennes, og Karianne (forlover) sminket henne. Jeg holdt på å gå i bakken da hun trakk frem kjolen, og ikke minst – da hun tok den på seg. Så ubeskrivelig vakker og perfekt. Den nydeligste jeg noen gang har sett! Brudeparet med forlovere. Gratulerer som kone min skjønne ♥ Nå er de gift og har gitt hverandre sitt ja, og vi er på vei ut døren for å feire den store dagen sammen med de! Gleder meg masse. Det ble gjenbruk fra forrige helg med Kristian Aadnevik. Den er for fin til og ikke brukes når den kan. . Ønsker dere en fortryllende, romantisk kveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg