Web TV

HEI godinger, og god mandag til dere alle! Sen oppdatering idag, men nå gikk nettopp et helt team av kjekke folk ut døren. Idag har vi nemlig filmet til en Web Tv episode som skal vises på Side2 i Januar. Så idag har det vært journalister og kamera team her siden kl 15.00. Har vært en kjempegøy dag! Paljettkjolene mine er selvfølgelig med! Episoden skal omhandle mine ti siste motekjøp, og vi filmet både innendørs og utendørs. Utendørs på taket i minusgrader iiii kjole, BRR!! Så nå har jeg pakket meg godt inn i joggisen og godtøflene, og skal til å lage en varm kopp te med honning i. Kan ikke risikere å bli syk til jul. Deeet går ikke! Men det var jo verdt å fryse litt da, tror det blir en kul episode! Her er 3 av 5 som var hos meg idag. De er fra Who Dares media og jobber for side 2. Cooole folk, og veeeldig flinke! Kjekt når man kan samarbeide med så flinke mennesker. Gleder meg til å vise dere resultatet! Idag skal jeg og Malene ta julevasken, og så skal jeg jobbe resten av kvelden . . Henger litt etter med jobbingen idag, men det tar vi igjen. Nå står gårsdagens viltgryte på menyen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg