Wearing

De to siste dagene, føler jeg at vi har gått inn i en slags dvale. Og det har vært så deilig! Igår lå vi faktisk på sofaen hele dagen! Eneste vi gjorde av aktivitet var å vaske litt klær, og lage middag – that’s it. Alle trenger en sånn dag i blant, bare koble helt av. I tillegg sov vi i 12 timer, helt til halv ett idag! Jeg får litt smålig panikk av å sove så lenge, føler jeg kaster vekk nesten hele dagen. Imorgen blir det andre boller, da skal jeg tidlig opp for å gjøre litt ærend. For.. Jeg har jo fri! Helt fri. Veldig uvant. Men gjett om jeg skal innom jobben! Savner jentene sånn. Idag har vi forsåvidt også hatt oss en sløve dag, sett mange filmer og bare koset oss. Nå kom vi nettopp tilbake fra kino, vi var og så Skrik 4, huff jeg angrer, for den var virkelig dårlig. Bedre før i tiden, men det var nok fordi jeg var yngre, og syntes sånne filmer var skikkelig skumle. Nå har vi vært og leid enda en film, Tomme Tønner, den gleder jeg meg skikkelig til. Små gleder i livet, skjønner dere. Håper dere har hatt en fantastisk påske, deilig at hverdagen starter igjen? Hørte rykter om at det skal bli sol og strålende vær imorgen, så det spørs om jeg får jobbet litt til med brunfargen etter syden, jippi! Yndlings jakken fra Zara. Topp, smykke & shorts BIK BOK / Sko Bianco Ha en herlig kveld hjerter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg