Wearing

Hei dere! Jeg fyker rundt her og pakker kofferten til jeg reiser til Osloen imorgen, tenkte jeg skule gjøre ferdig pakkingen slik vi kan kose oss resten av kvelden. Jeg skal lage hjemmelaget viltgryte til oss, og så skal vi bare kose oss inne i ruskeværet. Sjekket vindstyrken imorgen når jeg skal ut å fly.. Og det var jo kjempelurt, for nå har jeg begynt å gru meg allerede. LureLene! Men i Oslo derimot er det meldt sååå fint vær! Det blir deilig. Selv om det blir rart og reise hjemmenfra. Har nok ikke helt vendt meg til at jeg bor alene enda.. Sukk.. Men hey – I love OSLO. Har ikke så mye interessant å dele idag, derfor har jeg satt sammen litt inspirasjon istedet … Suss på kinnet til alle dere søte :* Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg