Wear Your Pride ♥

Annonse i samarbeid med Goodiebox


Hver måned leverer Goodiebox en deilig boks med snadder i – ting som kan brukes til litt egentid og for å føle seg litt ekstra fresh. Månedens Goodiebox “Wear Your Pride” er laget for å feire alle som tør å være annerledes, som er stolt av den de er og som elsker den de vil! Selflove, rett til å elske både seg selv, og den man vil er fint å fokusere på i dagens samfunn! Det trengs ♥

Jeg er nok (eller jeg er) den typen som alltid tør å våge meg utenfor komfortsonen hva gjelder å prøve nye ting, eller ha på meg noe som skiller seg litt ut. De siste årene er det vel – så har jeg begynt å bruke øyenskygge med farge, alltid bare brukt nøytral brun, jeg elsker alt som er peachy, orange, burgunder og synes det er råfint som øyenskygge. I månedens Goodiebox ble jeg overrasket med en hel palette med slike deilige farger, noe som passet meg utmerket siden jeg straks er tom for paletten jeg bruker fra før.

ELSK på Hero og Ares! Hero til fest, Ares til hverdag.

Min lille hemmelighet er at jeg bruker øyenskygge til 3 forskjellige ting. 1 ; til øynene, 2 ; til kinnbeina (yes jeg stapper rouge-kosten oppi og påfører på kinnbeina) og 3 ; til de som tror at jeg har fillers i leppene (noe jeg ikke har) – her handler det om at jeg sminker leppene til at de ser større ut, jeg legger alltid leppestift, eller øyenskygge litt over kanten på toppen av leppen slik at den ser større ut, viola! Så ja – øyenskygge paletten fra Goodiebox kan brukes til så mangt.

Innholdet i boksen ellers består av en deilig brightening mask, en shampoo, en øyenskygge-kost som passer til paletten, og en neglelakk i en sånn perfekt lys korall-farge som er superfin til solbrun hud og naturlige negler. (jeg har jo sluttet med akrylnegler nå og er glad for alle nye, fine farger jeg kan få i samlingen)

Til nye medlemmer så kommer det også ett ekstra produkt denne måneden og det er en maskara fra Clinique. Så alt dette til en verdi av 826,- (1056,- i verdi for nye medlemmer inkl maskaraen) og du betaler bare 199,- for hele sulamitten ♥

For å bli medlem av Goodiebox og bli overrasket med godbiter én gang i måneden, kan du klikke på linken her ♥

Nyt fredagen deres angels! ♥

17 kommentarer
      1. Tusen tusen takk Siren, jeg er helt enig 😀 Føles så mye bedre <3 🙂 Tror ikke jeg går tilbake til akryl igjen faktisk 🙂

    1. Hei vakre! <3 Ser på Love Island UK, sesong 5 nå. Du ligner så på hun programlederen!!! Hehe! Klem <3

        1. Sjekket det opp nå, haha! På bildene synes jeg ikke dere var så like, mest når hun er “live” på Love Island! 😉 Caroline Falck heter hun! God helg skönne, gode Lene! Klem! <3

          1. Måtte søke henne opp, haha 🙂 Jeg ser ikke likheten men kanskje jeg må se henne live hihi. Sånt er jo dog litt vanskelig å se selv, hihi 🙂 Men tar det absolutt som et kompliment 🙂 <3 Klemmer

    2. Veldig synd og trist at du godkjenner kommentarer på bloggen så skjeldent 🙁 Følgerene får som regel svar på spm etter 3 dager++.. Før hadde du 1-2 blogginnlegg daglig, mens nå er det 1-2 i uka om man er heldig, men flesteparten er kun reklame… Du sier at du jobber som normalt hver dag, men inngår det ikke bloggen og kommunikasjon med leserne dine på daglig basis? No hate, bare lurer 🙂 Klem

      1. Uff ja, nå har jeg vært litt sløv, beklager det! <3 Skal skjerpe meg 🙂 :-* Har hatt litt "ferie" og litt fri fra sosiale medier siste uken 🙂 KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg