HOW TO : Wear the flared pants

Vet dere hva jeg fant i skapet da jeg ryddet her om dagen? En superdigg og veldig kul flared bukse! Jeg har jo flere i dongeri, men rett og slett helt glemt av denne i litt sånn nylonaktig stoff med stretch! Ikke nok med at den er behagelig på, men den er også ganske sexy synes jeg, den strammer over rumpe, lår og knær, og har en perfekt sleng nederst! Jeg er superinspirert til å gå til innkjøp av en hvit en, i dongeri til et event jeg skal på på torsdag ♥ Noen som har sett en skikkelig fin hvit en noe sted? Please let me know!

Processed with VSCO with a5 preset

Så, hvordan kan man bruke flared bukser på best mulig måte?

• Til sandaler, kule sneakers, høye hæler eller boots
• Til pene skjorter, en basic t-shirt eller singlet
• Til korte jakker, enten dongeri, skinnjakke, eller pelsjakke
• Til en pyntet topp, eller magetopp

♥ Er du usikker hva du skal ha på deg på event / fest / happening hvor du skal pynte deg litt ekstra, ville jeg gått for høye hæler, og en magetopp med et choker smykke og en kul skinnjakke til! Av og til er man bare ikke helt i skjørt / kjole humør, og da er det fantastisk å ha ett annet alternativ som faktisk er supercoolt!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Bukse fra Bik Bok (for en stund siden, aner ikke om den er i butikk nå) 

Klokke Mockberg
Skjorte fra Zara
Jakke Kouture 
Sko Superga

20 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg så på snappen din her om dagen, at du har sort blandebatteri på kjøkkenet. Hvor kjøpte du det? 🙂 Tusen takk for hjelpen!

      1. Hei, det er fra Tapwell! 🙂 Selges i flere butikker hvor de har kjøkken / bad etc. Og om du ikke finner det, kan du bare sende en mail til Tapwell, så forteller de deg hvor du kan finne det! 🙂

    2. Tusen hjertelig takk for svar! 😀 Var innom Oslo vvs senter forrige helg, og der har de en del fra Tapwell. Men fant ingen sorte blandebatterier! Men da får jeg sende de en mail og høre! 🙂 Takk igjen!

    3. Hei Lene. Jeg har kjøpt noen sko fra kolleksjonen din, men ønsker å returnere ordren. Jeg finner ingen informasjon om hvordan jeg gjør dette på nett og det lå ikke med hverken ordre eller returseddel i forsendelsen.
      Jeg har ikke tilgang på å få ringt, er det ingen annen måte å få tak i nettbutikken?

      1. Hei! Du skal sende det tilbake til den adressen det kom fra 🙂 Har du den fortsatt? 🙂 BLix Enterprices på Nordstrand. Har du adressen? Visst ikke finner jeg den til deg <3 KLEM

    4. Hvor lang tid skal det ta før skoene kommer fram til Bergen? Har ventet i over en uke nå, og det står at det skal ta 2-3 dager :/ har heller ikke fått Mail fra posten om at de er sendt, som man pleier å få… Går det an å spore pakken?

      1. Hei! Ja nei, jeg vet. Dette er bare så flaut og dumt! Og så går det utover dere! Jeg sitter ikke på ansvaret selv her dessverre, men jeg snakket med de i går og det hadde vært noen problemer med posten sier de. Jeg har nå tatt grep og håper jeg får svar ila dagen! Du skal kunne ringe hit og spørre http://limited.leneorvik.no/pages/kontakt-oss – men jeg er på saken! STOR KLEM og unnskyld <3

    5. ah får så sykt 90s vibes av denne buksa! Alle ønsket seg sånne i alle regnbuens farger på ungdomsskolen, elsker det! Men selv går jeg enten for slim fit eller helt vide, enn så lenge iallfall. Uvant med noe “nytt” vettø! Men det er svært kledelig, og digg med inspo! 😀

    6. Hei Lene! Du ser smashing ut som vanlig! Står det noe navn inni buksen? (pleier å stå på lappen tror jeg) Jeg leter etter en sånn og en venninne sa at de har på Bik Bok, men jeg har ikke funnet noen.. hvis jeg hadde et navn hadde det vært lettere! Ha en strålende kveld 🙂

      1. Hei, jaa vet! Jeg har ikke den her akkurat nå da den er til vask! Men det er en eldre modell, så jeg er ganske sikker på de ikke har den inne nå. Ser den ikke på hjemmesiden heller 🙁 Beklager det <3

    7. Hva heter fargen på jakken? isgrå eller lysgrå? 🙂 Har den i den blå/grå, men får ikke bestemt meg for den isgrå eller svart 🙂 Sååå fine:)

    8. Cubus har, men om det finnes i 24/25 fortsatt er en annen sak. Spør hun venninna di som designer for de, kanskje hun kan få tak i en fra vareprøvene 🙂 Den er akkurat som du beskriver. Jobber i en av butikkene så vet at den har vært populær 🙂 Håper du finner 🙂 Klem

    9. Kjøpte på nettet til Gina Tricot:) sitter veldig bra.ganske mye sleng da så vet ikke om du tenker det,men ihvertfall veldig fin og behagelig:):) bare et tips i såfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg