We love Robyn

Hei mine skjønne! Åh, gjett om jeg har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget siden fredag (!) iiiik. Inshiiiill.. Vi er ihvertfall kommet oss trygt hjem på norsk jord, og hurra for det! Vi kom hjem igår rundt klokken halv fem, og klokken seks stod det gjester på døren. Så vi rakk så vidt å komme inn døra før det var fullt hus med koselige mennesker her. Jeg disket opp med reker, og så hadde vi et lite mini vorspiel ute på terrassen. Meg og Helen Og etterpå var det duket for ROBYN! Kjole Top Shop // Jakke modekungen // Sko Jeffrey Campbell Ja, jeg tok da ikke i betrakting at jeg bor i Ålesund. (Byen med nest mest nedbør på et år) Smart Lene. Så en liten stund etter vi hadde kommet oss til byen, begynte det selvfølgelig og hølje ned. Så jeg bestemte meg for å huke en taxi hjem for å skifte. Og etter å ha betalt 200,- for å komme meg frem og tilbake – fullt påkledd og kjempe happy, ja da sluttet det og regne. Og det var fint vær resten av kvelden. Herlig. Jeg fikk ihvertfall støttet taxiselskapet for kvelden. Og jeg holdt meg varm. Hadde ikke med meg kameraet, men det var utrolig god stemning på festivalen. Robyn er jo helt rå! Men man forsvinner litt i folkemengden når man ikke er høyere enn 164cm. Ble nesten trampet ned, men jeg fikk noen få glimt av Robyn da, så det var verdt all dyttingen! Jeg og Helen ligger som to slakt på sofaen etter en bedre lunsj på Egon. Nå skal vi ut en tur for å kjøpe milkshake og enda mer mat. Oh, we love sundays.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg