We heart London

London turen vår, var veldig vellykket. Ikke vanskelig det når man drar på tur med 5 fantastiske jenter. I tillegg så var vi i shoppingmekka, og det kan ikke bli stort bedre enn det. Noen av dere lurer på om jeg kan lage innlegg ang shoppingen i London, men sannheten er – så lenge du går på Oxford street, trenger du ingen shoppingguide – der har du alt du trenger. Og litt til. Mine favorittbutikker etter denne turen er : Primark – ALT er så billig der. Man kan finne tøysko til 18,- og det sier litt, men det er kaotisk – så gå dit tidlig. På Primark kan man handle i flere timer. Dorothy Perkins – Veldig gode på vesker, sko og småvarer. River Island – gode på egentlig alt.. Top Shop – Alle jenters drøm. 3 etg med alt man trenger, en hel underetg med kjoler, skjørt og sko. Eneste minuset med Top Shop – er at det er dyrt. Urban Outfitters – om man leter litt, så kan man finne veldig mye rart, her selger de litt vintage, og en del retropreget ting, det var her jeg fant min beloved 501 Levi’s shorts. Zara – Ja, hva kan jeg si.. Zara er jo Zara.. Miss Selfridges – Mye fint, både klær, sko og accesories. Ellers så anbefaler jeg å ta en tur innom varehuset Selfridges, som ligger midt på Oxford Street – og inn i en avdeling som heter Womens Street Fashion. Der kan man finne mye. Mange av butikkene er samlet der, litt av Top Shop, litt Miss Selfridges, en hel avdeling med Lipsy kjoler (må besøkes) og flere. Så kan jo man også ta turen til Covent Garden feks, dit rakk ikke vi å dra denne gangen. Men anbefaler å ta en tur dit også. Jeg har jo masse bilder, som jeg ikke har delt med dere enda! Første kvelden, dro vi på Piccadilly Circus, og spiste middag på Angus Steakhouse, så dro vi videre på ett utested, og ett til…. Og ett til. Men vi tok uansett tidlig kveld. Var så slitne etter dagens reising og shopping.. Kveld nummer to, dro vi også på Piccadilly Circus, hvor vi spiste på Friday’s. We love fridays! Og deretter, dro vi tilbake til hotellet, for å ha ett lite minivorspill – og deretter tok vi en bomtur på byen. Sååå .. Tidlig kveld da også. Like så greit, så var vi opplagte til dagen etter. Jeg er så glade i alle sammen, er de ikke søte vel? Jeg reise sammen med Malene, søstrene Ida og Kamilla, og Yvonne og Christine. Siste kvelden tok vi det rolig, med noen drinker på Friday’s, og deretter tidlig kveld, vi skulle opp early in the morning, for å rekke flyet. Jeg kjenner at jeg savner turen vår veldig, og spesielt alle jentene. De er så herlige! Jeg har forresten skrevet ett nytt innlegg for blogit. Det handler om å hjelpe andre, dere kan lese det her. Ha en fin lørdag, dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg