We have a visitor

God morgen! Vi er så heldig og ha fått besøk på morgenkvisten idag, av Sander! Alltid så koselig og ha han på besøk. Han er så snill! Nå har guttene spilt Mario så det har ljomet i hele leiligheten, mens jeg har dullet rundt på badet for å gjøre meg klar til en tur ut. Vi skal på Godteland (butikk fylt opp med bare godteri, heaven) –  og så skal jeg kjøpe meg noe! Wii – viser dere senere. Og etter shoppingen er unnagjort skal vi lunsje litt. Herlig lørdag. Genser Cubus // Shorts Top Shop // Veske Cubus // Sko Jeffrey Campbells // Igår var jeg ute med jentene. Vi satt ute på terrassen til Karoline helt til vi dro på byen, kvalitetstid :* Koselig var det! Nå er guttene utålmodige her, så vi skrives senere :* Ha en fabulous lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg