We had fun

GOD MORGEN fra solfylte Oslo! Vi er så heldige med været – helt herlig å våkne opp og titte ut gjennom gardinene, glede! Idag fikk jeg faktisk til å sove litt lengre, var nok sliten av gårsdagen . . Hadde det superkoselig! Fra sprudlevann, jordbær dyppet i melkesjokolade, til fantastisk reinkjøtt på Bølgen og Moi, til drinker på Åpen Bar på Aker Brygge og til slutt – McDonald’s nattmat sammen med frisøren min Hilde og veninnen hennes. Så koselig. Var ikke i seng før i 5 tiden. Men likevel – tipptopp form nå. Forresten! Da vi gikk hjemover til meg inatt, fikk vi – til vår store forskrekkelse se 3 gutter som badet (!) Greit nok at det er fint vær om dagene, men vi snakker en 4-5 grader på nattestid. B R R Igår hadde jeg på meg mitt nye yndlings skjørt fra Zara. Kombinerte skjørtet med en bluse fra Gina // Bandeau bh fra BIK BOK // Klokke fra Marc By Marc Jacobs her // Belte fra Nelly .com (utsolgt) // Sko herfra. (Utsolgt i min farge) (Affilateslenker) Idag skal jeg forresten gjøre .. Ingenting. Det blir fint! Venter på at solen skal komme rundt hjørnet av bygningen her, slik jeg kan sette meg ut i solen og nyte en god frokost. Deilig å tenke på at om én uke, er jeg og min kjære i sydenland sammen med familien hans. Åh! Håper dere har det så fint som bare rakker’n! Dere er så skjønne.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg