We are talking flower print

God søndag fine dere ♥ Håper dere har hatt en nydelig helg. Det har vi! Kari kom på fredag, og det feiret vi med deilig middag på Nodee. Gard dro til Bergen igår, og jeg var i Holmenkollen å så 5 mila med jentene, samt bursdagsfest til min kjære Malene, mens Kari har vært opptatt med svømming og bankett. Vi var hos Malene først igår, og deretter havnet vi på Bar Bygdøy Allé først, og avsluttet på MonkeyBar, hvor vi faktisk var samtidig med kronprinsparet, må innrømme at det var ganske stas!

Ble blomsterprint på meg igår, litt uvant – men synes kjolen var så søt ♥

Uten navn-1Kjolen finner du her (adlink) – og det er -20% på den så jeg nå. Hurra!

Nå skal jeg komme meg en tur på butikken, tenkte å lage lasagne med squash idag, istedet for vanlige lasagneplater, deler oppskrift om den blir vellykket ♥ Og forresten! Nå er påsken booket, wæææ det blir DUBAI igjen, og jeg er overlykkelig! Gleder meg til å ta dere med på tur igjen. Love

19 kommentarer
    1. Så fiiin kjole. Hadde det ikke vært for at skapene flyter over og at jeg venter en del pakker med klær i posten as we speak hadde jeg kasta meg over tastaturet for å få fatt i denne også. I promise… Men tror mannen hadde revet seg i håret om det kom mer nå. Hihi 🙂http://poppiesandprada.femelle

    2. Vil anbefale deg å prøve lasagne med speltlomper, det er helt sykt godt! Og bruke cottage cheese imellom fyllet og lompene. Smaker fantastisk godt, og jeg har aldri lagt eller smakt noe bedre! hehe 😀 Ha en fin søndag videre! 🙂

    3. Hei! Flower print er perfekt til våren. Jeg deler rabattkoder til bl.a. Romwe, Sheinside, Forever21, Asos, Bath&Body Works og iHerb. Sjekk det ut, og del gjerne videre 🙂

    4. fin kjole:)!Hvem er kari?Hvorfor dropper du karbohydrater? Har du et mål om ketose? hvis målet er sykt generelt og: jeg vil bare bli litt sunnere, så trenger du ikek skrive det, men for en så radikal livsstilendring håper jeg du har litt mer teori/fakta i det minste tanker bak? Vurderer nemlig å legge om litt selv, for jeg har så sykt lite energi, men det er såååå mange forskjellige råd der ute! for meg ser det ut som du har startet på lavkarbo, det har jeg prøvd, og da blir jeg ekstremt sliten i mange dager(men da har jeg droppet havregryn/frukt ALT som inneholder carbs) hva er kildene dine babe???? merker du noen endring annet enn at det føles digg å spise sunt og være snill med kroppen sin(gått ned i vekt/økt muskelmasse DVs strammere/mer energi) – om den største endringen er at det er en god følelse å være snill med kroppen sin håper jeg i hvert fall du har gode teoretiske kilder å vise til – ettersom den følelsen er falsk og man lurer seg selv om den ikke har teoretisk belegg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg