We are going to MIAMI!

Hello from the fabolous NYC! ♥ Idag er siste, hele dagen vår her i fantastiske NYC. Det har vært litt av en opplevelse, og jeg føler vi har vært overalt og fått opplevd så utrolig mye. Selvfølgelig er det hundrevis av ting vi ikke har fått med oss, men de viktigste punktene på listen er strøket over. Idag skal vi nyte siste dagen, og planen er å gå over Brooklyn Bridge, besøke Ground Zero, gå en siste gang i butikkene på Broadway i Soho, spise lunsj på Spotted Pig og tilslutt se solnedgangen fra Top of The Rock / Rockefeller Center. Dette blir en superfin dag, og jeg gleder meg masse til og komme meg ut døren og begynne på dagen. Imorgen går ferden videre til MIAMI og South Beach, hvor vi skal bo. Vi skal være i Miami helt frem til Mandag 8 Juli, wiiihoo! Gleder meg som et barn!! I AM READY! Jeg har fått SÅ mange gode tips fra dere ang NEW YORK, og de har jeg virkelig brukt flittig – så tusen tusen takk. Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å spørre om tips ang MIAMI også. Hva bør man gjøre, hvor bør man spise, noen som har feiret 4 July der før? Vi tenker også å ta turen til Key West og også en tur til Bahamas, noen som har tatt båt over dit før? Setter sånn pris på alle tips jeg kan få ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg