Warming up to Barcelona

Om 4 dager sitter vi på flyet til Barcelona, og jeg gleder meg så innmari til å se den byen for første gang. Håper den lever opp til forventningene ♥
Denne uberkule badedrakten fra Never Denim blir med i kofferten, digger den!
Solbriller RayBan – Sandaler Birkenstock – Badedrakt Bik Bok – Hatt H&M
Jeg har planer om å gå til innkjøp av New Yorks bekjennelser da jeg har hørt den er superbra. Men tenker jeg må ha en bok til, har dere noen anbefalinger? Liker veldig godt sånne kjærlighetsbøker da vet dere, Gard bare rister på hodet av meg og mener jeg må gå over til krim og spenning, haha. Men ja, jeg elsket jo både Et helt halvt år, Fifty shades og Bare for deg- så er det noen som har noe å anbefale i den sjangeren? Elsker å krype opp i solsengen med musikk på ørene og en god bok. Åh som jeg gleder meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg