Wardrobe sneak peek

God lørdagsmorgen ♥ Jeg og Levi har vært våken lenge, og Gard har vært på jobb. Jeg har styrt med å få alle kassene med klær inn i garderoben, helt ærlig så ser det ikke ut akkurat nå, for jeg har bare stappet alt mulig inn, hehe.. Men en kveld når jeg har bedre tid, skal jeg ta meg et glass vin, ha på musikk og bare skikkelig kose med med klesskapet, sortering, system etc. Lekte meg litt idag da, skal jo lage kule hyller med sko, bøker, accessories, vesker og kaktuser tenkte jeg – men måtte bare teste ut litt på gøy idag!

Wardrobe // bedroom sneak peek
Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset12915158_10157263062520355_1064536563_oProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERAProcessed with VSCO with s2 preset

Levi er med mammaen sin hvor enn hun går, hehe. Se så søtt hun ligger, lille gull ♥

God lørdag!

16 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂
      Det er så gøy å følge bloggen din nå, når dere er i en begynnerfase, både i forhold til søte lille Levi, og også oppussingen! Gleder meg til å følge med videre, og til å se hvordan ting vil se ut for dere framover 😀 😀 Jeg har planer om å kjøpe meg en valp i løpet av sommeren, og setter derfor stor pris på innleggene dine om Levi! Hadde det vært en ide og lagd en egen kategori som omhandlet henne? Det hadde vertfall jeg satt pris på <3 HIhi!
      STOR KLEM 🙂 Og god helg!

    2. Hei på deg Lene, du har helt fantastisk smak når det kommer til innredning! Skikkelig inspirasjonskilde! Jeg lurer derfor på hva slags belegg dere har brukt på veggene på badet? Jeg skal pusse opp to bad selv nå, og kunne godt tenkte meg noe av det samme:) Stor klem.

    3. Hei og god SØNDAG.
      Kjempelekkert – Akkurat slik kunne jeg tenkt meg d selv 🙂
      Du har en super blogg og veldig god smak Lene.
      Lurer på en ting. Mener å huske at du skulle ha walk-in-closet… Er det dette el er det i et annet rom som du vil vise siden.
      Klem

    4. Hei lene 🙂 det er så inspirerende å følge bloggen din, du er så flink med farger og interiør

    5. Så fantastisk fint dere har fått det!
      Er sofaen deres fra Bolia? Hva heter fargen på skinnet? Var så fiiin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg