Wanties . .

Ferdig å jobbe for idag, så nå har jeg siklet litt på diverse wanties .. Så-mye-fint . . Her er noen favoritter. Minimalistisk smykke herfra // Paljettsko herfra // Jeg har dette smykket fra før i gull, og elsker det. Og så paljett sko??! HELLO, I love you. Disse har Kenza designet. Jeg skal fylle opp garderoben min med paljetter til jul. Paljettsko, paljettveske, paljetttights, paljettjakke, paljettkjole, paljettskjørt, puuh. Ja, baaaare paljetter! Pumps herfra // Gulltights herfra // Disse pumpsene hadde helt perfekt passform, so so sexy.. Har sett dem i lignende på Zara i sort. Nammenam. I tillegg så SKAL jeg både ha med en sølvtights og en gulltights snart. LIKERRR Skinntights herfra // Sko herfra // Denne tightsen fra Soaked by Luxury er bare helt killing! Jeg har lett etter den så lenge, men den har vært utsolgt. SÅ fant jeg den! HURRAY!! Og disse skoene da.. Bildene taler for seg selv :* Ihi, herlige! Mange har spurt hva jeg ønsker meg til jul.. Ja, dette er ihvertfall noe av det som kommer til å stå på ønskelisten min i år. Wiiih – ikke lenge igjen nå dere! Noen favoritter?? Nå skal vi ut å bade, tjohooo!! Have a nice night :* (Annonsebaserte lenker..)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg