Want to go to the movies with me?

Annonse 

Yes, that’s right! Jeg vil gjerne ha med én av dere på kino førstkommende torsdag den 12 mars! Skulle gjerne invitert med hele gjengen, men det hadde blitt et kaklelag uten like tror jeg, hehehe ♥

Lurer du på hvilken film jeg snakker om? Jeg er jo en ihuga Disneyfan, og skal selvfølgelig avgårde på den nyeste Cinderella filmen “Eventyret om Askepott,” denne har jeg lenge tenkt at jeg skulle se- og når jeg ble spurt om jeg ville være ambassadør for filmen sa jeg selvfølgelig JA! Traileren må dere bare se, den er så fin, får helt frysninger jeg. Elsker jo alle sånne type filmer, og tror denne er superbra!

Filmen har lansering denne uken på kino, og på torsdag skal jeg i samarbeid med UB og Disney arrangere en Askepottkveld, skikkelig girlygirlkveld altså – hvor vi drar på førpremiere av filmen, og vinneren + 1 venn får en kveld med meg, og flere nydelige jenter fra UB ♥ Etter filmen drar vi avgårde til Grand Hotell hvor vi koser oss med glitrende cupcakes, og begge som blir med oss, får en goodiebag hver til en verdi av 3500,- pr stk!

disney02
Uten navn-1

disney01Vil du bli med meg på førpremiere, og en skikkelig jentekveld på torsdag? 

Delta ved å legge igjen kommentar om at du vil være med, og hvorfor ♥ Så kårer jeg en vinner allerede på tirsdag! Her er det bare å henge i, og husk at du får ta med en venn, så del gjerne innlegget mitt med venninnen / vennen du ønsker å ta med deg.

Lykke til – gleder meg!

Psst : Begge som skal være med må ha fylt 18 år, helst bo i Oslo eller i nærheten for arrangementet finner sted i Oslo sentrum.

85 kommentarer
    1. Hei! Jeg vil gjerne gjøre noe fint for venninna mi Caroline. For noen uker siden hadde jeg deg ganske kjipt, med både jobb og kjærlighetsliv og jeg vet ikke hva. Caroline, som er en av de beste vennene man kan ha, sendte meg en melding hvor det stod møt meg på Nationaltheatret kl 19! Ikke fikk jeg vite hva eller hvor vi skulle, men jeg måtte møte opp. Og det gjorde jeg. Jenta hadde ordnet stand up med are kalvø og middag og bar til bar etterpå – akkurat hva jeg trengte! Så jeg vil gjøre noe kult tilbake, som takk 🙂 viktig å passe på hverandre av og til, er jo derfor man har venner 🙂

    2. Jeg vil veldig gjerne være med på jentekveld 🙂 Flyttet ut av oslo gryta rett før jul og har etter den tid sett mindre til mine venninner enn jeg ønsker. Å kunne gjøre noe slikt med en av dem hadde vært helt toppers 🙂 De er også allt hardarbeidende kvinnfolk i jobb og studier og dette hadde vært et flott avbrekk i en ellers hektisk hverdag.

    3. Jeg vil veldig gjerne bli med deg, nettopp fordi jeg også er en ihuga fan av Disney spesielt da Askepott. Men jeg har en storesøster(verdens mest fantastiske) som er enda større fan, og har snakket om denne filmen siden det kom ut i media at det kom en oppdatert versjon av de flotte klassikeren. Jeg har så lyst til å glede henne med en slik girly kveld/dag, det hadde vært fantastisk 🙂

    4. hei 😀 jeg har såå lyst å vinne!! hvorfor ? jo, jeg vil overaske min venninne, jeg vil se filmen og ikke minst hilse på deg !! dette hadde vært et fint avbrekk fra hverdagen + at jeg skal ha oppkjøring på onsdag så jeg gruer meg veldig men evt. så kan glede meg til torsdag uansett om jeg består eller ei! <3

    5. Ååh, herregud for en nydelig premie! Jeg ønsker meg veldig denne premien, og ønsker å dele den med min bestevenninne. Hun fortjener mer enn noe annet en fin kveld, da hun har hatt mye nedturer i det siste. Jeg ønsker derfor og gi henne en fin kveld hvor hun kan tenke på noe helt annet 🙂 En skikkelig venninnekveld! Samtidig er vi begge utroooolig fan av kolleksjonene dine, bloggen din og deg som person slik vi kjenner deg gjennom bloggen. Krysser alt av fingre og tær! :)Vi er 19 og 20 år , og bor like utenfor Oslo begge to 🙂

    6. Å, jeg har så lyst:-) elsker både askepott Og deg! Det hadde betydd så mye for meg! 🙂 ønsker deg en flott kveld videre!

    7. Ååå, dette vil jeg være med på, rett og slett fordi jeg har lyst til å møte deg, du er et forbilde på alle mulige vis – og det vet jeg venninna mi også vil! ☺️

    8. Åh, jeg ville satt utrolig pris på å få være med på en slik kveld med deg og en venninne av meg. Veldig lenge siden jeg har sett en Disneyfilm, så det er jo en super anledning, Er mye i ro pga. langvarig sykdom, så et slikt arrangement hadde vært et fint høydepunkt i hverdagen, og som ikke krever masse energi. Jeg bor i Oslo og er 23 år.

    9. Åå for en fantastisk konkurranse! Først av alt; jeg ELSKER disney og aaalt som har med disney å gjøre.. Ble betatt allerede som liten jente, og da Løvenes Konge kom ble jeg helfrelst! Askepott er selvfølgelig en herlig klassiker og en vakker historie. Denne filmen må jeg bare se. Det kribler faktisk i magen allerede 🙂 min aller beste venninne er nesten hakket mer disney-fanatiker enn meg selv, oss to i disney-butikker er bananas. Vi blir, i en alder av 28 år, fortsatt rørt av det fine disney har å by på… <3 sukk! Jeg har lyst til å vinne av hele mitt hjerte, mest av alt for å koble ut fra hverdag og mas, og for å drømme meg bort i eventyrets verden….! <3

    10. Som Disney-fan som jeg selv er har jeg så lyst til å ta med en venn på dette, og ikke minst sammen med deg! Så utrolig gøy dette hadde vært 🙂 Er innom her hver dag, synes du er så inspirerende Lene! Dette er akkurat hva vi trenger i en altfor hektisk hverdag. klem <3

    11. Skulle så gjerne ha vært med, for finnes det noe bedre enn Disney og jentekvelder? Jeg kunne gjerne tenke meg å være med fordi det har vært så utrolig mye på jobbfronten i det siste. (Jobber på ICON Årvoll som resepsjonist og noe administrerende.) Jeg har virkelig skutt gullfugelen ved å finne verdens beste jobb og jobbmiljø(!!!), men noen uker er det veldig mye. De siste ukene har det vært 5-7 dagers uker, noe som kan bli litt i overkant noen ganger for en 19 år gammel jente! Hadde derfor vært deilig med et avbrekk, men er sikkert 100 jenter der ute som fortjener det like mye som meg eller mer :):) Uansett, kos deg på kino Lene!

    12. Åh, dette hadde vært koselig! Jeg elsker jo å lese om sånne “eventer” ogsånt, så det hadde vært kjempe gøy å få være med på et! Og hvem elsker ikke disney? Askepott har alltid vært yndlingsprinsessen min (om det er lov å si i disse årene, haha), så filmen hadde jo vært midt i blinken for meg også! Hehe 😀

    13. Hei Lene. Åååå, så utrolig koselig 🙂 Hadde vært helt fantastisk å være den heldige vinneren, for du virker som en utrolig artig og sprudlende jente som det hadde vært moro å vært sammen med en kveld 🙂 Og når vi snakker cupcakes, skravlings, kino og goodiebag med DEG kan det jo ikke bli bedre 😀 Ha en fortsatt fin søndagskveld. Her er godisskåla i fanget og Robinson på tven. Fin fin søndagskveld! Mvh. Ida Rygnestad ([email protected])

    14. jeg har lett etter billetter til denne førpremièren lenge, men har ikke klart å finne noen. jeg elsker Disney og jeg elsker askepott historien. jeg vet ikke hvem jeg skulle ha tatt med meg da jeg ikke har så mange venninner, men jeg hadde storkost meg.

    15. Jeg vil gjerne være med! 😀 Askepott har alltid vært en av mine favorittfilmer fra Disney, og det at det nå har kommet ut en film hvor tegneserien er blitt “realisert” er supergøy! Dette hadde også vært en perfekt liten pause fra masteroppgave- skrivingen 🙂 og ikke minst, å få dele denne superkule jentekvelden med deg gjør det jo enda mer exciting! 😀 <3 *krysser fingrene*

    16. Wow, for en premie! Dette hadde vært så gøy og jeg elsker, elsker, elsker Disney! Var i Disneyworld i julen og gliste som en tulling under hele oppholdet. Hadde vært en sann glede å få ta med min beste venninne, min bedre halvdel, på denne opplevelsen. 🙂

    17. Jeg vil veldig gjerne være med og se filmen og ta med meg min beste venninne ❤️ Jeg vil veldig gjerne vinne dette her fordi jeg har vært i gjennom veldig mye den siste tiden og trenger en liten oppmuntring og ha noe annet å tenke på. Jeg synes også virkelig at bestevenninna mi fortjener det fordi hun virkelig stiller opp for meg. Jeg føler at jeg ikke alltid får stilt opp like bra, fordi jeg er veldig mye syk. Jeg prøver så godt jeg kan, men hadde vært herlig å kunne gitt henne dette her. Og hun elsker skjønnhetsprodukter som meg, så dette hadde passet perfekt 🙂

    18. Å jeg vil veldig gjerne være med! Hadde vært et perfekt avbrekk i skolestresset som allerede har begynt.. Og ja, en liten Disney-fan her og <3

    19. Åååå, så utrolig koselig! Dette har jeg vanvittig lyst til, kanskje bekymringsverdig mye til en jente på 25 år å være, pytt sann. Har veldig lyst å treffe deg også, har fulgt bloggen din siden start og har alltid følt at du er min hemmelige venninne!Nuss fra S

    20. Jeg eeeelsker Askepott- det har vært min favoritt disneyprinsesse siden jeg var liten! <3 Jeg vil gjerne ta med meg min bestevenninne da jeg synes både hun og jeg fortjener en liten frikveld fra studier og jobb sammen da vi har hatt totalt forskjellig timeplaner siste 4 ukene og knapt sett hverandre. Håper jeg vinner! Klem

    21. Wow. Det hadde blitt som en liten jentes drøm den kvelden. Klassikeren fra barndommen følger deg helt til den voksne verden. Hadde vært en fantastisk opplevelse med “å leve lykkelig i alle sine dager” 🙂

    22. Jeg vil gjerne være med! Hadde vært skikkelig deilig med en ordentlig jentekveld før jeg får barn 😀 (Termin er nå i mars) Kjempe lyst til å se den filmen! 😉

    23. Jeg har utrolig lyst til å bli med! Jeg har så lyst til å se denne filmen, men tviler for at jeg får lurt mannen min med på prinsessefilm(selv om den ser ganske rå ut). Et lite avbrekk fra mann og barn hadde vært veldig deilig(og fortjent,tør jeg påstå), med andre jenter som kanskje er litt interesserte i de samme tinga som meg ^^ 🙂

    24. Jeg har helt sinnssykt lyst til å se den filmen!!!! Jeg elsker skuspillerne og kostymene, og DISNEY! Min bestevenninne er også super Disney fan 🙂

    25. Åh! Dette hadde vært fantastisk! Jeg har alltid vært en stooor disney-fan og har gledet meg masse til denne filmen 🙂 Dessuten har jeg alltid vært en stor fan av deg, Lene, og bloggen din, så en jentekveld med deg hadde virkelig vært supersuper dupert!Grunnen til at jeg burde vinne er at jeg er at jeg hadde fått en fantastisk kveld, som jeg virkelig trenger etter en lang vinter. Men jeg er en sprudlende og morsom jente, så jeg fortjener å vinne fordi jeg hadde sørget for at også du hadde fått den beste kvelden du kunne tenke deg :)Stor klem fra Karina Jørgensen, 22 år.Jeg vinner aldri noe, men denne gangen krysser jeg fingrene som aldri før 🙂

    26. jeg liker bloggen din veldig godt og den er en inspirasjon. jeg liker veldig godt stilen din og liker åssen du mikser plaggene og elsker sminken din 🙂 og den røde leppestiften du bruker? er den matt? og hvilket merke er det 🙂 leter etter den perfekte røde

    27. Hei! Jeg har vært en fast følger av bloggen i mange år, og det hadde vært en glede å få møte deg i person. Hvis jeg vinner vil jeg gjerne ha med min venninne Juliane som er like gal Disney fan som meg selv! 🙂 Vi bor begge i nærheten av Oslo og er over 18 begge to! Krysser fingre og tær, det hadde vært så gøy 🙂

    28. Oh my god så utrolig morsomt! Så nettopp reklamen for den nå rett før jeg gikk inn på bloggen din, og tenkte “ååh den må jeg se, men HVEM SKAL JEG SE DEN MED, for svært få av venninnene mine er like ihugga fans av disneyfilmer som det jeg er…”. Haha! Hadde virkelig trengt en slik kveld etter 18 harde skole+arbeidsdager på rad, inkludert helger. Melder meg alltid på konkurranser, men har aaldri flaks, så krysser fingrene skikkelig her. Men om jeg er så heldig å vinne, så tar jeg med meg min aller beste skolevenninne som fortjener prinsessestøv herfra til himmelen. Iiiih jeg vil jeg vil jeg vil

    29. Ååå så utrolig koselig! Livet mitt har for det meste gått i Barbie og Disneyprinsessefilmer. Jeg kan ikke annet enn å elskeelske dem! De bringer tilbake så mange gode minner og jeg skal innrømme at jeg flere ganger i de siste årene har sneket meg til å sette på animasjonsfilmene og kost meg<3 Glad de endelig spilte inn Askepott, det har vært etterlengtet! Klem Sofie:) PS, bor på Frogner så er veeeldig tilgjengelig;)

    30. Hei! Bloggen din kresjer fortsatt paa ipad heile tida, kan ikkje lesa bloggen paa PC paa jobb so tenkte bere aa sei ifra.

    31. Veeeldig lyst å være med deg på kino ja! Har lest bloggen din hver dag i flere år og du en en fantastisk stor inspirasjonskilde! Det du har fått til og hvordan du har stått på og fått egen kleslinje er beundringsverdig! Du er også et veldig fint menneske, du stråler som solen! 🙂

    32. Jeg vil veldig gjerne være med på Askepott-kveld 🙂 Jeg har to eldre brødre, så da jeg var liten ville jeg heller være kul og dilte etter de, enn å være barnslig å se på tegnefilmer.. (hadde heller ikke VHS-spiller, pga konservative foreldre, haha). Har derfor ikke sett en eneste (!) Disney-film (som jeg kan komme på), og folk blir alltid like sjokkert når de hører det x) Planen har vært i flere år og ha Disney-maraton, men det har ikke skjedd, så dette hadde vært en fin start 😀

    33. Åh så gøy det hadde vært! Da skulle jeg uten tvil gledet min kjære bestevenninne som fortjener all gull i verden etter en lang og tøff sykdomsperiode. Men toppen av kransekaken ville selvsagt være å få møte det herlige vesenet ditt, Lene, som jeg var så heldig å få møte for snart 2 år siden på weekendturen til deg og Gard (hihi, husker det så godt! <3 )

    34. Åh hadde vært så koselig å se denne sammen med min beste venninne<3 hun er nylig blitt singel og hadde trengt å blitt overasket med en ordentlig jentekveld:-)) hva er bedre enn dette!:-p samtidig er vi faste følger av deg begge to, venninnen min jobber i bikbok og du blir ofte et samtaletema når vi to møtes til venninnekvelder:-) vi gleder oss masse til ny kolleksjon kommer:-D woohoo!!:-)

    35. Hei Lene! Dette hørtes helt fantastisk ut og jeg vil gjerne være med deg på torsdag og bli bedre kjent! :)Jeg flyttet til Oslo høsten 2014 så er relativt ny i byen og kjenner ikke så mange utenom skolen, dette hadde vært en fin måte å sosialisere seg på og kanskje få flere venner i denne store byen! Håper du får en fin kveld videre og at jeg hører fra deg, det hadde vært kult! Klem Marie

    36. Jeg VIL VELDIG gjerne bli med, og vil da ta med min barndomsvenn Henriette <3 Jeg ELSKER disney filmer og har vokst opp med disney da min far var en disney samler når vi var små. så å få være med på en slik mega stor kveld hadde jo bare vært en ekte STOR STOR prinsesse drøm <3

    37. Åååååh, det hadde vært en drøm som kom i oppfyllelse! Jeg har bursdag i dag, fyller 26 og elsker virkelig Askepott 😉 Blir aldri for stor for det 🙂 Det hadde vært så utrolig morsomt å tatt med meg en venninne og virkelig pyntet oss for å reise på førpremiere…… Kunne virkelig ikke ønsket med en bedre bursdagsgave – dette er virkelig en mulighet som en bare får en gang i livet – pliiiiis velg meg :*

    38. Dette hadde vært helt fantistisk!! Jeg er akkurat ferdig med en lang eksamensperiode og en tur på kino hadde vært helt perfekt! Kino, cupcakes og goodiebag – akkurat det jeg trenger:) Jeg har selv jobbet i Walt Disney World i Orlando så Disney har en spesiell plass i hjertet mitt 🙂 Jeg krysser fingrene!!

    39. Heisann! Åhh, for en koselig premie å vinne. Jeg har veldig lyst til å være med, da det hadde vært koselig å få møte deg og ikke mist ta med min bestevennine på en skikkelig venninekveld. Vi to har fått vært litt for lite sammen i det siste pga jobb og skole, så det å finne på noe og få muligheten til å være med på dette hadde vært midt i blinken for oss begge. Krysser fingrene for at jeg vinner og får muligheten til dette! Ha en fortsatt strålende dag 🙂

    40. Jeg har kjempelyst! Fordi jeg er Disney fan, akkurat som deg :)Men jeg bor på Vestlandet, på naboøya “di” så det blir nok ikke meg 😛

    41. Så kul konkurranse 🙂 jeg elsker Disney filmer, og ble kjempe glad da jeg så at de skulle lage en ny versjon av askepott. Den var en av mine favoritter da jeg var yngre. Jeg har bursdag i dag, og det hadde jo rett og slett vært den perfekte bursdagsgaven å få. Samtidig ville jeg tatt med meg søsteren min, hun er gravid med sitt første barn, så vi prøver å få gjort så mye koselige søsterting sammen nå og jeg synes hun hadde fortjent en sånn kveld 🙂 jeg synes bloggen din er kjempe fin, og du virker som ei skikkelig blid og sprudlende jente 🙂

    42. Jeg vil veldig gjerne vinne!! Er en skikkelig rosajente og har alltid ELSKET disneyprinsesser, spesielt Askepott! (Til tross for at jeg er 24år xD)Hadde vært fantastisk å kunne dele dette med min beste venninne!

    43. ååh! Blir aldri for gammel for askepottfilmer 😀 Love it! Dessverre har jeg eksamen på fredag (13!), ellers hadde jeg klart meldt meg på! Heldige den som vinner <3 🙂

    44. Prinsesse for en dag er det vel ingen som sier nei til. Jeg vil vinne! 😀 Og ha med meg min fantastiske fine venninne Ida, som har bursdag i dag. Bedre venninne skal man lete lenge etter. Dette er en dag hun også fortjener. 🙂

    45. Jeg har veldig lyst til å være med deg på på filmen sammen med en god venninne 🙂 Jeg skal igjennom en stor forandring i mitt liv om 1 uke, så det hadde gjort ventetiden mye bedre 🙂

    46. Omg! Om jeg vil da. Også vil jeg faktisk ta med verdens beste kollega. Fordi vi begge er noen voksne prinsesser på 30 år 😀

    47. Så spennende. Ihuga Disney fans selv og har sett alle filmene tror jeg. Gleder meg skikkelig til å se denne også. Deler selvsagt denne med min venninne og neglekollega Renate

    48. Vil veldig gjerne være med deg på jentekveld! Hihi 😀 Ingen spesiell grunn, men det er så fint å skjemme seg selv bort i blant. Så vil jeg gjerne ha med meg snilleste Tuva som har blitt min gode venninne, nå som jeg har flyttet til Oslo 🙂

    49. Åh dette hadde det vært topp å overraske lillesøster med. Vi har vært ihuga Disney-fans så lenge jeg kan huske. Det har gått i Snøhvit, Ariel, Pocahontas, og resten av gjengen. Sist men ikke minst Frozen. Når vi ikke blir enige om film på filmkveld er dette go-to filmen vår. Burde vel kanskje nevne at vi nå er 25 og 28 år. Man blir aldri for gammel..haha. Det hadde vært supertopp å kunne ta henne med på en skikkelig jentekveld med Askepott. Vi har sett mye på traileren og sett frem imot denne filmen lenge:D

    50. Jeg pleier aldri å delta på konkurranser på blogger, men nå klarer jeg ikke å la vær. For det første så elsker jeg (som de fleste andre jenter) Disney, og har kjempelyst til å se denne filmen. Jeg hååper jeg vinner, så jeg kan ta med meg bestevenninnen min på kino med deg. 🙂 Vi bor begge litt utenfor Oslo – på hver vår side, så vi ser hverandre ikke så ofte. Bestevenninnen min elsker Disney mer enn noen andre. I et års tid har hun søkt utallige jobber, uten å få napp noe sted (har master i konservering, men fortsatt ikke noe), men nå, forrige uke, fikk hun ENDELIG jobb. Det hadde vært så fint å vinne så vi kunne feiret at det endelig var hennes tur, med en koselig kinotur med en film vi begge garantert kommer til å elske. 🙂 Lykke til til alle som deltar. ^_^

    51. Jeg vil gjerne bli med.Har alltid elsket disney og askepott er rett og slett min favoritt av dem alle!Jeg har ingen nære venninner som elsker disney like mye som jeg gjør, så da må jeg nok bli med alene uten +1 hvis jeg vinner 🙂

    52. Dette har jeg super lyst til å være med på, og jeg vil gjerne ta med meg verdens beste storesøster. Både hun og jeg kunne trenge en skikkelig jentekveld med Disney film og en avsluttning på Grad! Høres ut som den ultimate girls night out!

    53. Jeg vil gjerne kunne overraske min fantastiske venninne Martine med en superhyggelig jentekveld! Hun er (som meg) alt for fan av Disney, og av deg 🙂 Da vi bodde sammen ble det alt for mange søndager med helgesnop og disney på tven, og det savner jeg veldig! Hadde vært hyggelig å kunne dele en real jentekveld som vi pleide, sammen med deg 🙂

    54. Jeg vil gjerne være med på dette og ta med min søster. Hun er 27 år, trebarnsmor og det mest fantastiske mennesket jeg vet om! Hun fortjener en kveld som dette der hun kan få fri og nyte det å slappe av med kino, kos og goodiebag! <3

    55. Jeg vil veldig gjerne 🙂 Jeg har to sønner, og de ville aldri gå til denne filmen, men jeg har lyst 🙂 hvis jeg vinner dette vil jeg nødt til å gå og til slutt vil jeg ha litt tid for meg selv og mine venner 🙂

    56. Jeg går gjerne med deg, Lene! For en gøy premie! Jeg bor i oslo sentrum, og tar med meg min beste venninne som ELSKER disney, selvom hun er 21 år, hehe. Jeg har de siste 3 mnd hatt både kyssesyken, konstante magesemerter(er fortsatt til utredning, har vært igjennom gastoskopi, ultralyd osv.) og synes det hadde vært så arti å få fokus bort på noe helt annet for en kveld! Jeg har fulgt bloggen din i maaange år, og beundrer positiviteten din! Jeg krysser virkelig fingrene – dette hadde vært såå GØY! Stor klem

    57. såååå gøy Lene!! jeg har veldig lyst til å ta med meg min kjære venninne Iselin som bare ELSKER sånne filmer. vi har snakket lenge om å se denne, men å få en jentekveld i tillegg er jo en super bonus 🙂 jeg er 21 og venninnen min er 20!

    58. Jeg vil veldig gjerne vinne 😀 Har lyst til å ta med meg venninnen min Vibeke som har stilt opp for meg, og vært der for meg i en litt vanskelig periode. Hadde vært fint med en skikkelig jentekveld med henne og litt kvalitets tid, siden vi ikke er så mye sammen lenger fordi hun går sitt siste år på videregående. Skikkelig jentekveld med kino tur og avslutting på Grand hadde ikke vært feil det 😀 <3

    59. Jeg vil også vinne!!! hihi. Fordi jeg ELSKER Askepott og Disney generelt. Har gledet meg til filmen i mange mååååneder, og dette hadde virkelig vært “a night to remember”.. Hadde vært så koselig med et lite avbrekk i studiehverdagen før praksis bryter ut neste uke! OG jeg hadde fått en kveld med fantastiske, gode deg- som står på dag inn og dag ut! ;* Flinkeste Lenemor!*håpehåpehåpe* :p ;D

    60. Å ja dette vil jeg være med på! Vinner jeg vil jeg ta med meg min lillesøster (som ikke er så liten lenger) hun hadde/har alle Disney filmen på VHS. Når vi var små elsket vi å se på dem! Vi har snakket om at vi må få tid/ finne tid til å se den nye Askepottfilmen, men med et hektisk småbarns liv er ikke det alltid så lett å prioritere seg selv så hvis vi vinner MÅ vi prioritere oss 🙂 Samtidig får vi en opplevelse for livet med en skikkelig girlygirlkveld og det trenger vi!

    61. Hadde vært såå kjekt å få ta med bestevenninnen min med på dette! Vi har vært som erteris siden vi så på disney da vi var små, men nå har ikke vi sett hverandre på over to måneder på grunn av studiet mitt. På torsdag har vi planlagt å møtes i Oslo- så da dette hadde vært helt perfekt! 🙂

    62. Dette hørtes kos ut! Har hatt lyst til å se filmen siden den ble annonsert, og det kunne vært en fantastisk bursdagsgave til venninnen min. :O En jentekveld med cupcakes slår aldri feil ;D Så å vinne dette hadde ikke vært gærent!

    63. Det hadde vært kjempe gøy å ta med min beste kollega, vi jobber som regnskapsførere og er midt i den mest stressende perioden med deadlines og masse overtid. Hadde vært helt fantastisk med en ordentlig jentekveld! 😀

    64. Å få mulighet til å se filmen vil være et kjærkomment avbrekk i en ellers så hektisk hverdag. Cinderella blir jeg aldri for gammel til, drømmer meg alltid tilbake til barndommen når jeg ser på Disney prinsessefilmer sammen med datteren min. Hvis jeg vinner vil jeg ta med venninnen min som har to gutter. En jentekveld er noe hun fortjener. Hun stiller alltid opp, uansett tid og sted. En telefon og hun kommer løpende.

    65. Dette er jo litt av en kveld å få være med på! 🙂 Disneyfilmer var storfavoritt når jeg var liten, og er fortsatt den dag i dag noe av det hyggeligste jeg vet! Utrolig fine barndomsminner! Både Askepott og Tornerose var blant mine favoritter- jeg husker mamma sydde kjole som Askepott hadde i filmen, når det var karneval i barnehagen. Det var så stas å være prinsesse! Nå er jeg i et yrke hvor prinsessefaktoren må legges litt på hylla(hvertfall når jeg er på jobb)- men rosa er fortsatt favorittfargen, jeg er like glad i å pynte meg, og jeg er fortsatt like glad i Disneyfilmer! Såå Jaaa- jeg og min venninne vil VEEEELDIG gjerne være med på torsdag!! Det hadde vært et veldig fint avbrekk i turnuslivet mitt:)

    66. jeg har elsket askepott siden jeg var liten og det har alltid vært en av yndlingsfilmene til søsteren min og meg. Hele historien er så utrolig skjønn!Ikke noe jeg heller ville gjort enn å ta med søsteren min som snart blir 18 for å mimre tilbake til barndommen med denne spennende nye filmen om askepott.Jeg er selv 19 og søsteren min snart 18, det sier bare noe om hvor perfekt Disney er for alle aldere 🙂 samtidig er vi begge fan av bloggen din. Mye av min egen stil både kles- og hårmessig er med inspirasjon hentet fra deg! Gleder meg til den nye kolleksjonen din kommer!Ha en fin [email protected]

    67. Jeg vil gjerne være med å se askepott, hadde blitt et godt avbrekk fra en hektisk hverdag for både meg og venninnen min, jeg er 4 1/2 mnd gravid og hun er hjemmeværende med 2 små barn, og jeg ville gjerne ha fått henne med ut på en ordentlig jentekveld med dere, for hun er ikke så mye ute.Mvh [email protected]

    68. Hei, Lene!Jeg har som alle andre jenter her veldig lyst til å vinne denne konkurransen. Askepott har vært min favoritt disneyfilm så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri før vært på en førpremiere, pluss å få lov til å være med på en slik jentekveld med deg og en venninne hadde vært en fryd! Hvis jeg er så heldig å vinner, vil jeg ta med ei venninne fra studie jeg går, jeg føler vi (som veldig mange andre) fortjener et lite avbrekk i bachelor skrivingen.Vi er begge 24 år og store Disney fans. Takk for meg

    69. Jeg har rett og slett ingen bedre grunn enn at jeg har kjempelyst! Har elsket Askepott siden barndommen, og tror det er like magisk som 19- åring. I tillegg er jeg veldig glad i deg og bloggen din, så det er selvfølgelig en stor, stor bonus. Jeg og venninnen min ville hatt en fantastisk kveld, dersom det hadde blitt oss. Det er jeg sikker på 🙂

    70. Hei Lene, Jeg har veldig lyst å være med, men jeg bor i Bergen 🙁 . Derfor har jeg lyst å nominere min nydelige snille lillesøster Emilie (20 år), som er flyttet til Oslo for å studere, da jeg tror dette er en fin mulighet for henne å slappe litt av i storbyen, nyte en kveld uten å bekymre seg for studentbudsjett, og ikke minst så håper jeg at det hjelper henne å bli bedre kjent med en av hennes nye venninner. Hun er Disney frelst og en fantastisk blid og glad jente som alltid bringer god stemning og positivitet med seg (likt som deg). Håper du har lyst å ha med deg Emilie og en venninne av henne – det blir jeg veldig glad for – og jeg tror helt ærlig at dere kommer til å gå fantastisk godt overens og få en utrolig gøy kveld sammen :-)Klem fra Lene <3

    71. Etter å ha vært tidenes Disney fan i alle år og har rundet 20 er jeg fremdeles veldig stolt av det! Ønsker å ta med lillesøster som fortjener litt oppmerksomhet og ikke minst dele en flott opplevelse med! 😀

    72. Jeg husker første gang jeg så askepott da hadde jeg fått lånt filmen av naboen. Jeg var 8 år og ønsket at jeg kunne være like vakker og ha en fin kjole som askepott. Det endte med at jeg sydde en blå kjole sammen med moren min som er flink å sy klær. Hadde vært utrolig fint å kunne oppleve en slik jentekveld med dere og en vennine av meg som skal stå bridesmaid i bryllupet mitt i sommer. Jeg har nettopp flyttet til Oslo og det hadde vært et perfekt avbrekk fra flytting og inreding.Ha en fin uke Lene! :)Mvh,Nansy Marie Skoglund [email protected]

    73. Ønsker å ta med verdens beste venninne på en kveld som denne. Da kjæresten hennes har flyttet til USA og hun trenger en oppmuntring. Hun har vært min klagemur og støttemur i 21 år, og fortjener en morsom og hyggelig kveld.

    74. Jeg elsker Disney filmer og har alle soindtracks til filmene og askepott er absolutt en favorit.disney filmer lærer oss mye hvis man leser mellom linjene.f.eks som askepott kom seg frem med å være seg selv og tro på seg selv med hjelp.og Frozen som viser at man ikke trenger en gutt/prins til å redde deg 😉 så håper ikke denne kommentaren kommer for sent.

    75. Hadde vært perfekt med en skikkeli girly night nå – fant ut for et par uker siden at mannen i mitt liv har vært utro, men mener han gjorde det for å “redde oss” (hørt noe så dumt?), så ja.. En jentekveld hadde passet bra nå, slippe å sitte hjemme og deppe hver kveld. Ville delt kvelden med ei god venninne som støtter meg, Loan, som er småbarnsmor og helt sikkert hadde kost seg masse med en barnefri kveld 🙂

    76. Venninnen min og jeg er komisk nok på en russebil som vi har valgt å kalle “Daskepott”. Vi er derfor veldig gira på å kunne dra og se på filmen, og denne premien gjør det bare enda mer spesielt og morsomt. I tillegg er vi i den verste eksamenstiden og prøver annenhver dag, så en kos kveld ute hadde bare vært ordentlig fantastisk.Ha en fiiin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg