Waffles and strawberries

Her sitter jeg og har inntatt den beste frokosten noen sinne.. Litt sen frokost forsåvidt, men bedre sent enn aldri? . . Og ihvertfall når frokosten ser sånn ut ♥ Jeg kunne spist minst 10 stykker til! Tenkte jeg skulle lage hjemmelaget jordbærsylte en dag, om tiden strekker til. Det er jo så nydelig godt. Men dette – det toppet alt. Sikkert nydelig godt med krem eller vaniljeis på siden også, men det får vi ta ved en annen anledning. Ellers er det ikke så fryktelig mye spennende som skjer om dagene, står opp, setter meg med macen, og blir sittende. Har liste på liste med ting som må gjøres, og helst før helgen. Imorgen skal jeg jobbe for AMFI Moa og plukke til ett magasin, så vil helst bli ferdig med det meste idag. Veldig greit å ha stort spisestuebord som man kan boltre seg på da ihvertfall! På tide å stikke nesa i arbeidet igjen, skrives i ettermiddag ♥ Jeg har forresten kåret en vinner som stikker av med to billetter til Øyafestivalen, det ble Kristina! Du har fått en mail av meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg