W E E K E N D

GOD helg fine lesere!
Våknet tidlig idag og tok sommerrengjøringen her hjemme, lett at det blir litt husarbeid til overs når det er så fint vær ute, så det var utrolig deilig å få vasket før helgen. Idag har jeg vært i møte, samt en tur hos kiropraktor for første gang i mitt liv.. Ryggen er fortsatt like vond, om ikke verre- men regner med det blir ordnings nå ♥ Nå har vi fått besøk av Øyvind, en kompis av Gard fra Bergen- og ikveld skal vi på fantastiske Dinner å spise middag. Om dere ikke har vært der enda, MÅ dere ta turen. Amazing food! Lover dere. 

– Gikk for mint og blåtoner idag, synes det er en så søt og delikat kombinasjon –

Hehe, se bort ifra den falmete brunfargen på armene, haha! Ler.. Så det ikke før nå. Heldigvis skal jeg rett i dusjen og skrubbe nå, før jeg skal ha meg en ny runde meg spraytan til helgen..



Vært og skiftet farge på neglene til ferien også, synes fagren ble SÅ fin! Passet perfekt til antrekket idag. Neglene har jeg som vanlig gjort hos flinkeste Marianne på SANDM. (Sponset behandling)


Skjørt Weekday – Tshirt Samsøe Samsøe – Sko Acne – Smykke Zara – Blomsterkrans Accessorize 
Kjenner jeg er itt ukreativ disse dagene når det kommer til innlegg. Mye og gjøre før ferien på tirsdag, så det går litt i ett. Håper likevel at antrekkene kan være litt inspirerende. Så håper jeg dere får en kjempefin helg, enjoy ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg