VS bikinis

Dette har dere ventet på, jenter? Tror faktisk aldri jeg har fått så mange etterspørsler etter et innlegg! Har ikke hatt tid til å sette meg ned med det før nå. Våknet tidlig og skulle på shoot, men fikk beskjed nettopp at vi måtte avlyse for Annette var blitt syk. Så nå har jeg plutselig plenty of morning time, og en sovende kjæreste ved siden av meg :-* What you need to know – SHIPPING Standard : Koster ca 200 ,- / Leveringen på dette er jeg litt usikker på, men regner med det tar mellom 1-2 uker. Det ser du når du kommer til shippingsidene når du skal sjekke ut. Express : Koster 160 ,- i tillegg, altså 360,- tilsammen, og jeg pleier som regler og få produktene mine innen få dager, jeg vil tippe mellom 2-4 dager. TOLL Toll kommer alltid i tillegg, og regnes ut som 25 % av kjøpesummen din. Så, ganske mye med andre ord. Og så kommer regningen en stund etter du har fått bikiniene, så det er jo bare kjempekjedelig, men sånn er det bare .. STØRRELSER Du finnes sizechart når du er inne og velger deg bikini (går ikke ann å linke til det..) Og da går du bare inn på “Bra size conversion chart” og sammenligner internasjonale størrelser opp mot størrelser i US. Noen eksempler : 70 A = 32 AA 70 B = 32 A 70 C = 32 B 70 D = 32 C 70 DD = 32 D Skjønner? Jeg bruker feks 75 C, og må ha 34 B i VS – bikiniene. Alle størrelser står som sagt i sizecharten. KVALITET Kvaliteten på disse bikiniene er helt fantastisk, ikke noe tull med andre ord, men det gjenspeiles jo gjennom prisen. Happy ordering! Håper dere fikk svar på alt dere lurer på. Favoritt èn! Favoritt to! Ah, savner tilbake til varmen, her i Oslo ser jeg kun hvitt ute.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg